• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Porsche 911 GTS w czterech odmianach już jest!

Adam Gieras Autor Adam Gieras
09/10/2014
w Newsy
0
933

933

142
SHARES
1.3k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

O tym, że miało się pojawić wiadomo było od dawna, ale nikt nie przypuszczał, że Porsche zrobi nam niespodziankę jeszcze przed liftingiem modelu 991. Porsche 911 GTS zostało oficjalnie zaprezentowane i choć jest o 1,1 sekundy wolniejsze od 911 Turbo Cabrio, które testowaliśmy i tak wywoła spore zamieszanie! 

Warto przeczytać

Spadek sprzedaży aut w Europie

Ford Focus może zniknąć z rynku

Peugeot 408 – wizja sportowego SUVa

Mówiąc o czterech odmianach z tytułu mam na myśli: 2 GTSy z napędem na tył w wersji coupe i cabrio oraz dwie Carrery 4 GTS w takim samym zestawieniu. To, co jednak powinno Was zainteresować, to moc, która wzrosła teraz do 430 KM. Dzięki ultraszybkiej skrzyni PDK pierwsza „setka” na cyferblacie w wersji coupe pojawia się już po 4 sekundach, a w wersji cabrio po czasie dłuższym o 0,2 sekundy.

Prędkość maksymalną Porsche ustaliło na wartości 300 km/h, a cena GTS-a startuje od 117 549 euro. Biorąc pod uwagę kwotę, którą trzeba wydać na nowego Mercedesa AMG-GT (od 552 500 zł w Polsce), Porsche GTS prezentuje się chyba całkiem przyzwoicie?

agier

fot. materiały producenta 

 

933
933
1018
1018
11100
11100
1224
1224
1225
1225
2117
2117
398
398
481
481
564
564
659
659
753
753
845
845
Tagi: 911aktualnościmocnowośćporschePorsche 911 cabrio GTSPorsche 911 GTSPorsche Carrera 4 GTSprędkość maksymalnapremierasilnikizdjęcia
Poprzedni post

Sex w reklamie Mercedesa, i to jaki sex!

Następny post

Jak uniknąć poślizgu na wodzie?

Adam Gieras

Adam Gieras

Cześć! Jestem pomysłodawcą portalu MotoPodPrąd i od samego początku pełnię zaszczytną funkcję redaktora naczelnego. Urodziłem się w 1984 roku w Warszawie, z wykształcenia jestem politologiem i prawie dziennikarzem (jak prezydent Kwaśniewski, chociaż studiów nie skończyłem...), a od kilku lat zawodowo poruszam się w świecie afiliacji. Myślę, że mogę nazywać się pasjonatem motoryzacji od dziecka – już w wieku 2-3 lat pytałem o każdy samochód spotkany na ulicy: „co to?”, a dorośli musieli udzielać odpowiedzi. W wieku 10 lat pamiętałem dane techniczne i ceny wszystkich modeli dostępnych na polskim rynku – prenumerata gazety „Auto Bazar” była dla mnie ważniejsza niż nowy rower czy deskorolka. Prawo jazdy zacząłem robić na 3 miesiące przed ukończeniem 17 lat i odkąd odebrałem upragniony dokument nie rozstaję się z czterema kółkami. Dzięki motopodprad.pl udało mi się spełnić nie jedno marzenie – za co dziękuję także Wam, Czytelnikom. Prowadziłem kilkaset samochodów, więc myślę, że wreszcie poza teoretyzowaniem, mogę coś o motoryzacji powiedzieć i być może będę miał rację. Z testowania czerpię przyjemność, ale nie mierzę samochodów linijką, nie sprawdzam każdego plastiku pod względem faktury, nie interesuje mnie jaki rodzaj koła zapasowego lub zestawu do pompowania znajduje się pod podłogą. Od tego są inni. Uwielbiam auta z przełomu lat 80- i 90-tych. W moim garażu stoją obecnie Skoda Scala Style 1.0 TSI 115 KM DSG z 2020, Mercedes W124 E-24 K-Jet, 220 KM, BMW e39 525 TDS 143 KM - ostatni Mohikanin i mój codzienny towarzysz niedoli. Nie jestem entuzjastą elektryków. Zauważam mnóstwo problemów z wprowadzeniem nowej metody napędów i z przerażeniem obserwuję jak bardzo ludzie ulegają nowej fali - w tym wielu kolegów i koleżanek po fachu. Ja z kolei wolałbym podejście "zero waste" - auto powinno służyć latami kolejnym właścicielom, z czego jak najdłużej pierwszemu z nich. Powinno być tak wykonane tak, żeby jego eksploatacja była bezproblemowa i tania. To jest podejście proekologiczne. Każde inne tylko udaje, że nim jest.

Podobne artykuły

05 New 500

Spadek sprzedaży aut w Europie

Autor Paweł Oblizajek
25/06/2022
0

W Europie rynek motoryzacyjny w dalszym ciągu przeżywa kryzys. Samochody spalinowe odnotowały spory spadek sprzedaży. Elektryki zaś zaskakują coraz większą...

Ford Focus może zniknąć z rynku

Ford Focus może zniknąć z rynku

Autor Paweł Oblizajek
24/06/2022
0

Ford planuje prawdziwą rewolucję modelową. Nie tak dawno informowaliśmy o zakończeniu produkcji Mondeo, a teraz okazuje się, że do grona...

peugeot 408 2023 17

Peugeot 408 – wizja sportowego SUVa

Autor Konrad Stopa
24/06/2022
0

Zapowiedzieli niedawno nowy model i dotrzymali słowa. Peugeot 408 to najnowszy wyrób Francuzów. Będzie to kolejny SUV o dynamicznym nadwoziu,...

Mazda chce zadbać o środowisko

Mazda chce zadbać o środowisko

Autor Paweł Oblizajek
20/06/2022
0

Troska o środowisko oraz elektryfikacja pojazdów to tematy bardzo modne w ostatnim czasie. Chociaż o słuszności tego typu działań często...

Następny post
aquaplaning

Jak uniknąć poślizgu na wodzie?

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ceneo.pl

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe
  • Pozycjonowanie stron vd.pl

© 2022 MotoPodPrad.pl & AF Instruments Sp. z o. o.

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady

© 2022 MotoPodPrad.pl & AF Instruments Sp. z o. o.