Audi również odświeża swoje duże SUV-y. I co ciekawe mają sporo wspólnego z Urusem, chociaż są dużo tańsze. Co nowego w tym dwóch wielkich autach?
Najważniejszą zmianą jest poprawienie systemu hybrydowego. Teraz plug-iny w Audi Q7 i Q8 będą mogły na prądzie zajechać dalej. I nie mówimy już o zasięgach rzędu 20 km, tylko bardziej 85. Wszystko dzięki większej baterii o pojemności prawie 26 kWh.
Wszystko opiera się na 3-litrowej benzynie V6 TFSI. Jej najsłabsza odmiana 55 to 394 KM i 600 Nm. Do setki w okolicach 5,7, a prędkość maksymalna przekracza 230 km/h.

Opcja 60 TFSI to już mocniejsza wersja z mocą 490 KM i 700 Nm. Sprint do setki poprawił się niemal o sekundę i wynosi 5 sekund, a v-max to 240 km/h.
lle kosztuje nowe Audi Q7 i Q8 w hybrydzie?
Ceny mniejszego modelu startują od 373 400 złotych za wersję 55 TFSI, a droższa opcja to wydatek minimum 440 000 złotych.

W Audi Q8 wersja 55 TFSI startuje od 439 200 złotych, a szybszy wariant 60 TFSI ma cenę od 472 000 złotych.
Magdalena Krupska
fot. Audi







