Porsche znów dla swoich najlepszych fanów przygotowało purystyczną wersję Porsche 911 Carrera T. To kolejny przykład, w którym za mniejsze wyposażenie zapłacicie więcej.
Chodzi o takie rzeczy jak klamki, cieńsze szyby, dodatkowe wyposażenie, czyli wszystko to co miało pomóc komfortowi podróży. Tutaj tego zabraknie i Porsche przygotowało wszystko pod doznania z jazdy. Nie ma nawet tylnej kanapy, a zawieszenie zostało jeszcze obniżone 1 cm.
Pierwszą z nich jest 7-biegowy manual, który rzadko kiedy widzimy w tej marce. Poza tym wybebeszone wnętrze, dzięki któremu w środku słychać niesamowity wydech.
W aucie zamontowano 3-litrowego boxera o mocy 385 KM i 450 Nm. Dzięki mniejszej wadze (35 kg lżejsze) auto do setki rozpędza się w 4,5 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 291 km/h. Auto waży 1470 kg.
Do lepszego prowadzenia zastosowano system wektorowania mocy z mechaniczną blokadą tylnego dyferencjału, który zdecydowanie pomaga podczas zabawy w zakrętach.
Cennik zaczyna kwota 616 tysięcy złotych
To o 52 tysiące więcej niż standardowa kwota za 911 Carrera.
Konrad Stopa
fot. Porsche