Koreańska marka od dawna uchodziła za dosyć kontrowersyjną. Niezbyt urodziwe modele i pewne wątpliwości co do jakości dały o sobie znać przy podliczaniu sprzedaży. SsangYong próbuje to zmienić i pierwszym elementem jest ocieplanie wizerunku.
Pomimo dobrego przyjęcia modelu Torres nie da się ukryć, że marka ma niezbyt dobrą oponie. O zaufanie klientów trzeba będzie mocno powalczyć. Jednym ze sposobów ocieplania wizerunku a przy tym dotarcia do klientów jest współpraca z instytucjami charytatywnymi. Można też wspomagać rozwój poprzez darmowy cykl szkoleń dla osób ratujących życie. To drugą opcje wybrała marka SsangYong, która połączyła się z Fundacją Ogólnopolskie Porozumienie Ochotniczych Straży Pożarnych.

W tym roku SsangYong połączył siły z Fundacją Ogólnopolskie Porozumienie Ochotniczych Straży Pożarnych i tym samym został partnerem cyklu szkoleń z techniki jazdy pojazdami pożarniczymi w wymagającym terenie. Do wsparcia działań szkoleniowych przeznaczony został model Musso Grand z napędem 4×4.
Tekst: Paweł Oblizajek
Zdjęcia: SsangYong