Mroczny rycerz – Chrysler 300C John Varvatos

Chrysler 300C w limitowanej edycji John Varvatos ponownie trafi do salonów sprzedaży. Powód jest prosty – olbrzymie zainteresowanie klientów tą specjalną “trzy setką”.

Chrysler 300C sygnowany nazwiskiem Varvatosa, znanego amerykańskiego projektanta, cieszył się ogromną popularnością. Polakierowane na specjalny kolor Phantom Black samochody rozchodziły się w salonach jak ciepłe bułeczki, dlatego Chrysler postanowił wznowić tą limitowaną serię. Tym razem jednak producent uatrakcyjni ofertę, bo 300C by John Varvatos dostępny będzie także z napędem na 4 koła.

chrysler 300c 1 Mroczny rycerz   Chrysler 300C John Varvatos

fot. Chrysler

300C otrzyma też czarną atrapę chłodnicy i końcówki wydechu oraz mocno przyciemnione szyby i światła tylne. Z mrocznej tonacji wyróżnią się jedynie aluminiowe, 19-calowe felgi (20 cali w wersji AWD).

2014 chrysler 300c john Mroczny rycerz   Chrysler 300C John Varvatos

fot. Chrysler

Samochód oferowany będzie z dwoma silnikami – 3,6-litrowym V6 o mocy 296 KM i 5,7-litrowym HEMI o mocy 368 KM. Ceny zaczną się od 44 480 USD. W salonach 300C John Varvatos powinien pojawić się na początku marca 2014. Ciekawe czy na polskich drogach zobaczymy kiedykolwiek chociaż jeden egzemplarz?

Adam Gieras

 

Dyskusja

komentarzy

Adam Gieras

Adam Gieras

Cześć! Jestem pomysłodawcą portalu MotoPodPrąd i od samego początku pełnię zaszczytną funkcję redaktora naczelnego. Urodziłem się w 1984 roku w Warszawie, z wykształcenia jestem politologiem i prawie dziennikarzem (jak prezydent Kwaśniewski, chociaż studiów nie skończyłem...), a od kilku lat zawodowo poruszam się w świecie afiliacji. Myślę, że mogę nazywać się pasjonatem motoryzacji od dziecka – już w wieku 2-3 lat pytałem o każdy samochód spotkany na ulicy: „co to?”, a dorośli musieli udzielać odpowiedzi. W wieku 10 lat pamiętałem dane techniczne i ceny wszystkich modeli dostępnych na polskim rynku – prenumerata gazety „Auto Bazar” była dla mnie ważniejsza niż nowy rower czy deskorolka. Prawo jazdy zacząłem robić na 3 miesiące przed ukończeniem 17 lat i odkąd odebrałem upragniony dokument nie rozstaję się z czterema kółkami. Dzięki motopodprad.pl udało mi się spełnić nie jedno marzenie – za co dziękuję także Wam, Czytelnikom. Prowadziłem kilkaset samochodów, więc myślę, że wreszcie poza teoretyzowaniem, mogę coś o motoryzacji powiedzieć i być może będę miał rację. Z testowania czerpię przyjemność, ale nie mierzę samochodów linijką, nie sprawdzam każdego plastiku pod względem faktury, nie interesuje mnie jaki rodzaj koła zapasowego lub zestawu do pompowania znajduje się pod podłogą. Od tego są inni. Uwielbiam auta z przełomu lat 80- i 90-tych. W moim skromnym garażu stoją obecnie Skoda Octavia III 1.4 TSI 150 KM oraz od niedawna Volvo S70 2.4 170 KM. Pomału rozstaję się z Audi A4 B5 1.9 TDI 115 KM i doprowadzam do stanu lux Audi A3 1.8 T 150 KM, choć chyba ma więcej mocy. Jeszcze nie wiem co z nim zrobię. Jakiś pomysł?