Szybkie SUV-y to już taki sam ważny segment jak szybkie sedany. Mercedes wycenił w Polsce GLC43. Ile kosztuje Mercedes-AMG GLC 43 4Matic?
Mercedes-AMG rozszerza swoją cenioną gamę modeli klasy średniej o nowego GLC 43 4MATIC Coupé, który już dostępny jest w polskim konfiguratorze i można zamawiać go w salonach Mercedes-Benz. Nowy model wyróżnia się wyrazistą prezencją, zjawiskowymi proporcjami i napiętymi powierzchniami. Charakterystycznymi elementami designu są dedykowana osłona chłodnicy AMG, przedni zderzak AMG wyprofilowany na kształt skrzydła odrzutowca oraz osłony progów AMG.
Ceny rozpoczynają się od 410 500 zł.
Wnętrze utrzymane w wysokim standardzie prezentuje sportowy charakter, z fotelem AMG obszytym skórą syntetyczną i mikrofibrą AMG z unikalną grafiką. Dostępne są również opcjonalne tapicerki ze skóry i skóry nappa z emblematem AMG wytłoczonym na przednich zagłówkach, a także fotele AMG Performance.
421 koni pod maską
Pod maską nowego Mercedesa-AMG GLC 43 4MATIC Coupé kryje się 2,0-litrowy czterocylindrowy silnik AMG z elektryczną turbosprężarką, łączący innowacyjne technologie, wysokie osiągi i doskonałą efektywność. Silnik generuje imponującą moc 421 KM przy 6750 obr./min, osiągając maksymalny moment obrotowy 500 Nm przy 5000 obr./min. W sytuacjach wymagających dodatkowej mocy, zintegrowany z alternatorem rozrusznik z napędem pasowym (RSG) na krótko dostarcza dodatkowe 14 KM mocy. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje jedynie 4,8 s.
Bogate wyposażenie standardowe skupia się na zapewnieniu dynamicznych wrażeń z jazdy, obejmując skrętną tylną oś, napęd na wszystkie koła, przekładnię z 9 biegami i mokrym sprzęgłem startowym oraz zawieszenie AMG RIDE Control z adaptacyjnym systemem tłumienia.
Konrad Stopa
fot. Mercedes
Komentarze 3