Mazda CX-3 – nadchodzi kolejny kot?

Mazda modelami 3, 6 i CX-5 udowodniła, że stylistyka KODO – prosto ze świata dzikich zwierząt – odniosła duży sukces. Czemu więc nie pojechać dalej? 

O tym, że trwają prace nad modelem CX-3 wiadomo już nie od dziś. Do tej pory nie znane były jednak żadne szczegóły dotyczące premiery tego auta. Właśnie się to zmienia. Na zbliżającym się wielkimi krokami salonie samochodowym w Los Angeles japoński producent zaprezentuje Mazdę CX-3 w pełnej krasie.

Samochód, co widać na pierwszej wizualizacji, będzie czerpał garściami ze stylizacji KODO, duszy ruchu oraz technologii SKYACTIV. Pod maską znajdą się dwa silniki o pojemności 1.5- oraz 2-litrów. Czekamy na rozpoczęcie targów. Start 21 listopada!

 

agier

fot. materiały producenta 

 

Dyskusja

komentarzy

Adam Gieras

Adam Gieras

Cześć! Jestem pomysłodawcą portalu MotoPodPrąd i od samego początku pełnię zaszczytną funkcję redaktora naczelnego. Urodziłem się w 1984 roku w Warszawie, z wykształcenia jestem politologiem i prawie dziennikarzem (jak prezydent Kwaśniewski, chociaż studiów nie skończyłem...), a od kilku lat zawodowo poruszam się w świecie afiliacji. Myślę, że mogę nazywać się pasjonatem motoryzacji od dziecka – już w wieku 2-3 lat pytałem o każdy samochód spotkany na ulicy: „co to?”, a dorośli musieli udzielać odpowiedzi. W wieku 10 lat pamiętałem dane techniczne i ceny wszystkich modeli dostępnych na polskim rynku – prenumerata gazety „Auto Bazar” była dla mnie ważniejsza niż nowy rower czy deskorolka. Prawo jazdy zacząłem robić na 3 miesiące przed ukończeniem 17 lat i odkąd odebrałem upragniony dokument nie rozstaję się z czterema kółkami. Dzięki motopodprad.pl udało mi się spełnić nie jedno marzenie – za co dziękuję także Wam, Czytelnikom. Prowadziłem kilkaset samochodów, więc myślę, że wreszcie poza teoretyzowaniem, mogę coś o motoryzacji powiedzieć i być może będę miał rację. Z testowania czerpię przyjemność, ale nie mierzę samochodów linijką, nie sprawdzam każdego plastiku pod względem faktury, nie interesuje mnie jaki rodzaj koła zapasowego lub zestawu do pompowania znajduje się pod podłogą. Od tego są inni. Uwielbiam auta z przełomu lat 80- i 90-tych. W moim skromnym garażu stoją obecnie Renault Laguna III 2.0 dCi 150 KM AT, zwana Francą oraz Hyundai i30 1.4, zwany przeze mnie pieszczotliwie Nissanem. Chciałbym na co dzień jeździć Lexusem LS400 z końcówki lat 90-tych. W sumie to nie wiem czemu nim jeszcze nie jeżdżę...