• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Kicks Concept – tańsza alternatywa od Nissana

Adam Gieras Autor Adam Gieras
29/10/2014
w Newsy
0
1019

1019

184
SHARES
1.7k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Na targi w São Paulo Nissan przygotowuje konkretną niespodziankę dla miłośników crossoverów. Mamy zdjęcia konceptu! 

Warto przeczytać

Spadek sprzedaży aut w Europie

Ford Focus może zniknąć z rynku

Peugeot 408 – wizja sportowego SUVa

 

Studyjny model Kicks, o którym Nissan przebąkuje od niedawna, miałby stać się tańszą alternatywą dla modeli Juke i Qashqai. Przy długości 4300 mm, 1800 mm szerokości i 1600 mm wysokości oraz rozstawie osi wynoszącym 2620 mm, o ile cena faktycznie byłaby niższa od tej, którą trzeba zapłacić za starszych braci, ten crossover mógłby zrobić niemałe zamieszanie na rynku.

Dostrzegam tylko jeden problem. Na zdjęciach owoc współpracy stylistów z biur Nissana w San Diego i Rio de Janeiro wygląda dużo lepiej od modeli, dla których ma stać się ową alternatywą. I nie mówię tu tylko o 19-calowych kołach, ale o dachu w innym kolorze czy agresywnej sylwetce.

Ciekawe czy jeżeli to auto trafi do produkcji, będzie oferowane także w poza Ameryką Południową? Ciekawe też czy rzeczywiście będzie tańszy i czy pod maską zobaczymy coś więcej, niż 1.2-litra 115 KM lub – o zgrozo – tę samą jednostkę bez turbo?

agier

fot. materiały producenta 

 

1255
1255
2132
2132
3109
3109
493
493
574
574
670
670
761
761
854
854
936
936
1019
1019
11101
11101
1256
1256
1317
1317
1416
1416
1516
1516
1615
1615

 

 

Tagi: crossovernissannissan jukeNissan Kicks ConceptNissan QashqaiSao Paulozdjęcia
Poprzedni post

Mazda CX-3 – nadchodzi kolejny kot?

Następny post

Znalezione: Honda Civic dla tych, co nie lubią JDM

Adam Gieras

Adam Gieras

Cześć! Jestem pomysłodawcą portalu MotoPodPrąd i od samego początku pełnię zaszczytną funkcję redaktora naczelnego. Urodziłem się w 1984 roku w Warszawie, z wykształcenia jestem politologiem i prawie dziennikarzem (jak prezydent Kwaśniewski, chociaż studiów nie skończyłem...), a od kilku lat zawodowo poruszam się w świecie afiliacji. Myślę, że mogę nazywać się pasjonatem motoryzacji od dziecka – już w wieku 2-3 lat pytałem o każdy samochód spotkany na ulicy: „co to?”, a dorośli musieli udzielać odpowiedzi. W wieku 10 lat pamiętałem dane techniczne i ceny wszystkich modeli dostępnych na polskim rynku – prenumerata gazety „Auto Bazar” była dla mnie ważniejsza niż nowy rower czy deskorolka. Prawo jazdy zacząłem robić na 3 miesiące przed ukończeniem 17 lat i odkąd odebrałem upragniony dokument nie rozstaję się z czterema kółkami. Dzięki motopodprad.pl udało mi się spełnić nie jedno marzenie – za co dziękuję także Wam, Czytelnikom. Prowadziłem kilkaset samochodów, więc myślę, że wreszcie poza teoretyzowaniem, mogę coś o motoryzacji powiedzieć i być może będę miał rację. Z testowania czerpię przyjemność, ale nie mierzę samochodów linijką, nie sprawdzam każdego plastiku pod względem faktury, nie interesuje mnie jaki rodzaj koła zapasowego lub zestawu do pompowania znajduje się pod podłogą. Od tego są inni. Uwielbiam auta z przełomu lat 80- i 90-tych. W moim garażu stoją obecnie Skoda Scala Style 1.0 TSI 115 KM DSG z 2020, Mercedes W124 E-24 K-Jet, 220 KM, BMW e39 525 TDS 143 KM - ostatni Mohikanin i mój codzienny towarzysz niedoli. Nie jestem entuzjastą elektryków. Zauważam mnóstwo problemów z wprowadzeniem nowej metody napędów i z przerażeniem obserwuję jak bardzo ludzie ulegają nowej fali - w tym wielu kolegów i koleżanek po fachu. Ja z kolei wolałbym podejście "zero waste" - auto powinno służyć latami kolejnym właścicielom, z czego jak najdłużej pierwszemu z nich. Powinno być tak wykonane tak, żeby jego eksploatacja była bezproblemowa i tania. To jest podejście proekologiczne. Każde inne tylko udaje, że nim jest.

Podobne artykuły

05 New 500

Spadek sprzedaży aut w Europie

Autor Paweł Oblizajek
25/06/2022
0

W Europie rynek motoryzacyjny w dalszym ciągu przeżywa kryzys. Samochody spalinowe odnotowały spory spadek sprzedaży. Elektryki zaś zaskakują coraz większą...

Ford Focus może zniknąć z rynku

Ford Focus może zniknąć z rynku

Autor Paweł Oblizajek
24/06/2022
0

Ford planuje prawdziwą rewolucję modelową. Nie tak dawno informowaliśmy o zakończeniu produkcji Mondeo, a teraz okazuje się, że do grona...

peugeot 408 2023 17

Peugeot 408 – wizja sportowego SUVa

Autor Konrad Stopa
24/06/2022
0

Zapowiedzieli niedawno nowy model i dotrzymali słowa. Peugeot 408 to najnowszy wyrób Francuzów. Będzie to kolejny SUV o dynamicznym nadwoziu,...

Mazda chce zadbać o środowisko

Mazda chce zadbać o środowisko

Autor Paweł Oblizajek
20/06/2022
0

Troska o środowisko oraz elektryfikacja pojazdów to tematy bardzo modne w ostatnim czasie. Chociaż o słuszności tego typu działań często...

Następny post
2133

Znalezione: Honda Civic dla tych, co nie lubią JDM

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ceneo.pl

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe
  • Pozycjonowanie stron vd.pl

© 2022 MotoPodPrad.pl & AF Instruments Sp. z o. o.

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady

© 2022 MotoPodPrad.pl & AF Instruments Sp. z o. o.