Ktoś tu za dużo grał w Cyberpunka. Audi Skysphere wygląda jakby było z 2077

Audi pozazdrościło Porsche współpracy z CD Projekt RED. Postanowili więc pokazać polskiemu studiu gier, co straciło i tak oto powstało Audi Skysphere Concept.

Oczywiście to powyżej, to tylko moja teoria. Audi twierdzi, że to jeden z trzech konceptów, które będą zapowiadać wizję progresywnego luksusu. Skysphere może zapowiadać sobie, co chce, ale musicie przyznać, że całkiem pasowałby do innych pojazdów z polskiej gry:

%name
Dla pewności – to Audi Skysphere Concept
%name
a to Herrera Outlaw GTS z gry Cyberpunk 2077

Audi Skysphere Concept – osiągi

634 konie mechaniczne, 750 Nm i napęd przenoszony tylko na tylne koła. Taka moc w zestawieniu z 1800 kilogramami wagi pozwoli przyspieszyć do pierwszej setki w 4 sekundy. Chyba nie muszę pisać, że silnik będzie elektryczny? Dzięki akumulatorom o pojemności 80 kWh Skysphere ma przejechać między ładowaniami 500 kilometrów.

%name

Audi Skysphere potrafi się wydłużyć

Jak widzicie na zdjęciach, przedstawiony koncept jest dwuosobowym, sporym roadsterem. Jak sporym? To zależy. Audi Skysphere ma 494 centymetry długości, ale… może się wydłużyć jeszcze o 25 milimetrów! Auto jest krótsze w wersji sport i dłuższe w wersji touring. W tej drugiej chowają się też pedały i kierownica… Dzięki temu mamy więcej miejsca na nogi i spokojnie możemy spać na miejscu kierowcy w samochodzie z tylnym napędem i bardzo mocnym silnikiem. Super.

%name

Kiedy na drogach?

Pewnie nigdy – to tylko koncept. Ale przygotowałem dla was ekskluzywną wizualizację, która pozwoli wam wyobrazić sobie, że spotykacie Audi Skysphere na autostradzie. Nie dziękujcie.

wizualizacja 2 1024x503

I co, jak podoba wam się progresywny luksus?

Wojciech Kaleta
Zdjęcia: Audi

Dyskusja

komentarzy

Wojciech Kaleta

Student dziennikarstwa i pasjonat motoryzacji. Pisanie na bloga to dla niego praktyka zawodowa i jednocześnie rozrywka po dniu na uczelni. Teoretycznie posiada Fiata Stilo, ale częściej wybiera komunikację miejską, lepiej nie pytajcie dlaczego.