Chevrolet pracuje nad nowym crossoverem

Na zbliżającym się salonie samochodowym Delhi Auto Expo Chevrolet zaprezentuje prototyp nowego crossovera, który ma konkurować z Fordem EcoSport. Jednym słowem, przed Wami mniejszy Trax! 

Model studyjny nowego crossovera, który zadebiutuje w Indiach 5 lutego, będzie nosił na razie roboczą nazwę Adra. Najprawdopodobniej zostanie on oparty na tej samej płycie podłogowej Gamma 2, co większy brat – Chevrolet Trax. Do napędu zostanie użyty wysokoprężny silniczek 1,3 litra o mocy 77 KM. Na razie nie wiadomo czy będzie to jedyna oferowana jednostka napędowa. Auto ma powalczyć o klientów z Renault Duster i Fordem EcoSport. Szkoda, że nie na europejskim rynku. Od 2016 roku, Chevrolet nit będzie dostępny na starym kontynencie.

Adam Gieras

fot. Chevrolet 

Dyskusja

komentarzy

Adam Gieras

Adam Gieras

Cześć! Jestem pomysłodawcą portalu MotoPodPrąd i od samego początku pełnię zaszczytną funkcję redaktora naczelnego. Urodziłem się w 1984 roku w Warszawie, z wykształcenia jestem politologiem i prawie dziennikarzem (jak prezydent Kwaśniewski, chociaż studiów nie skończyłem...), a od kilku lat zawodowo poruszam się w świecie afiliacji. Myślę, że mogę nazywać się pasjonatem motoryzacji od dziecka – już w wieku 2-3 lat pytałem o każdy samochód spotkany na ulicy: „co to?”, a dorośli musieli udzielać odpowiedzi. W wieku 10 lat pamiętałem dane techniczne i ceny wszystkich modeli dostępnych na polskim rynku – prenumerata gazety „Auto Bazar” była dla mnie ważniejsza niż nowy rower czy deskorolka. Prawo jazdy zacząłem robić na 3 miesiące przed ukończeniem 17 lat i odkąd odebrałem upragniony dokument nie rozstaję się z czterema kółkami. Dzięki motopodprad.pl udało mi się spełnić nie jedno marzenie – za co dziękuję także Wam, Czytelnikom. Prowadziłem kilkaset samochodów, więc myślę, że wreszcie poza teoretyzowaniem, mogę coś o motoryzacji powiedzieć i być może będę miał rację. Z testowania czerpię przyjemność, ale nie mierzę samochodów linijką, nie sprawdzam każdego plastiku pod względem faktury, nie interesuje mnie jaki rodzaj koła zapasowego lub zestawu do pompowania znajduje się pod podłogą. Od tego są inni. Uwielbiam auta z przełomu lat 80- i 90-tych. W moim skromnym garażu stoją obecnie Skoda Octavia III 1.4 TSI 150 KM oraz od niedawna Volvo S70 2.4 170 KM. Pomału rozstaję się z Audi A4 B5 1.9 TDI 115 KM i doprowadzam do stanu lux Audi A3 1.8 T 150 KM, choć chyba ma więcej mocy. Jeszcze nie wiem co z nim zrobię. Jakiś pomysł?