Znalezione: Renault Espace 2.0 Turbo – przyjemny autobus

Kto chce naprawdę zadbane i pewne auto z pełną historią, świetnym silnikiem i rozsądnym przebiegiem, do tego świeże i dające frajdę z jazdy, ten musi się pospieszyć. Prezentujemy naprawdę ciekawy egzemplarz! 

Do francuskiej marki można mieć różne zastrzeżenia, ale Espace to produkt naprawdę udany, szczególnie w IV odsłonie i po lifcie. 

Auto wygląda nadal bardzo nowocześnie, a animuszu dodały mu zmiany przeprowadzone w 2012 roku – zmieniono pas przedni, lampy, poprawiono materiały użyte we wnętrzu.

Prezentowany egzemplarz pochodzi z 2013 roku i ma przejechane niewiele ponad 170 tysięcy kilometrów. Espace został wyposażony bardzo bogato, ale brakuje mu na liście opcji skóry (skórzane ma tylko boczki), audio od Bose czy szklanego dachu. Niestety nie ma też automatu, ale dla niektórych to zaleta. Jest za to nawigacja TOM TOM i pełna elektryka ze wszystkimi możliwymi czujnikami i systemami bezpieczeństwa. 

Silnik! 

Głównym atutem tego auta jest jednak silnik. 2-litrowa benzyna turbo to świetny motor. Elastyczny, świetnie dający sobie z gabarytami auta, a przy tym – po przerobieniu na LPG, które wprost uwielbia – bardzo ekonomiczny w użytkowaniu. Jak nie lubię gazu, tak tutaj jego montaż to wręcz obowiązek ;) . 

espace wnetrze 1024x570 Znalezione: Renault Espace 2.0 Turbo   przyjemny autobus

Adam, obecny właściciel i mój serdeczny kolega przyprowadził to auto ze Szwajcarii – tam Espace miał jednego właściciela przez cały okres. Zaraz po zarejestrowaniu w Polsce, w Renault został wymieniony rozrząd, filtry, olej. Na chwilę obecną auto nie wymaga wkładu, jest w bardzo dobrym stanie przygotowane do dalszej eksploatacji. 

A jak się jeździ takim Espace? Trochę jak dużym akwarium, które wcale nie podpiera się w zakrętach na lusterkach. Muszę powiedzieć, że to bardzo pewnie prowadzący się van z niesłychanie wygodnym zawieszeniem. Prezentowany egzemplarz jest w wersji krótkiej, więc sprawdzi się zarówno w mieście jak i na trasie. 

I tylko automatu brak…

Właśnie, ale z drugiej strony, znam wielu takich, którzy wolą wachlować – np. ja, czego nie może zrozumieć moja żona. 

Wszystko to wynagradza cena – start od 38 000 zł, ale pole do negocjacji jest. Na hasło “motopodprad” na pewno rozmowa będzie konkretna i rzeczowa, a cena wyjściowo niższa. 

To co? Ktoś chętny? Ogłoszenie >>>tutaj<<< lub piszcie na maila: a.gieras@motopodprad.pl 

espece tył 1024x560 Znalezione: Renault Espace 2.0 Turbo   przyjemny autobus

Dyskusja

komentarzy

Adam Gieras

Adam Gieras

Cześć! Jestem pomysłodawcą portalu MotoPodPrąd i od samego początku pełnię zaszczytną funkcję redaktora naczelnego. Urodziłem się w 1984 roku w Warszawie, z wykształcenia jestem politologiem i prawie dziennikarzem (jak prezydent Kwaśniewski, chociaż studiów nie skończyłem...), a od kilku lat zawodowo poruszam się w świecie afiliacji. Myślę, że mogę nazywać się pasjonatem motoryzacji od dziecka – już w wieku 2-3 lat pytałem o każdy samochód spotkany na ulicy: „co to?”, a dorośli musieli udzielać odpowiedzi. W wieku 10 lat pamiętałem dane techniczne i ceny wszystkich modeli dostępnych na polskim rynku – prenumerata gazety „Auto Bazar” była dla mnie ważniejsza niż nowy rower czy deskorolka. Prawo jazdy zacząłem robić na 3 miesiące przed ukończeniem 17 lat i odkąd odebrałem upragniony dokument nie rozstaję się z czterema kółkami. Dzięki motopodprad.pl udało mi się spełnić nie jedno marzenie – za co dziękuję także Wam, Czytelnikom. Prowadziłem kilkaset samochodów, więc myślę, że wreszcie poza teoretyzowaniem, mogę coś o motoryzacji powiedzieć i być może będę miał rację. Z testowania czerpię przyjemność, ale nie mierzę samochodów linijką, nie sprawdzam każdego plastiku pod względem faktury, nie interesuje mnie jaki rodzaj koła zapasowego lub zestawu do pompowania znajduje się pod podłogą. Od tego są inni. Uwielbiam auta z przełomu lat 80- i 90-tych. W moim skromnym garażu stoją obecnie Skoda Octavia III 1.4 TSI 150 KM oraz od niedawna Volvo S70 2.4 170 KM. Pomału rozstaję się z Audi A4 B5 1.9 TDI 115 KM i doprowadzam do stanu lux Audi A3 1.8 T 150 KM, choć chyba ma więcej mocy. Jeszcze nie wiem co z nim zrobię. Jakiś pomysł?