• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Najnowszy Multivan początkiem kolejnej drogi VW w Hanowerze

Paweł Oblizajek Autor Paweł Oblizajek
11/10/2021
w Newsy
0
2022 volkswagen multivan t7 3

2022 volkswagen multivan t7 3

215
SHARES
2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Volkswagen to marka, która co chwilę wprowadza do produkcji i sprzedaży nowe modele. Liczba aktualnie oferowanych pojazdów przyprawia o zawrót głowy i nie zmienia tego nawet stwierdzenie, że kolejne samochody niemieckiej marki są tylko drobną modyfikacją swojego poprzednika. Najnowszy Multivan chyba jednak przeczy tym słowom.

Z linii produkcyjnej fabryki marki Volkswagen Samochody Dostawcze w Hanowerze w Niemczech, zjechały pierwsze egzemplarze nowego Multivana. Jak widzimy na zdjęciach przód samochodu mocno przypomina dobrze znane nam i produkowane w Polsce Caddy.

Warto przeczytać

Jeep dalej wspiera Juventus Turyn

Masz auto powyżej 2,5 tony – uważaj od jutra!

Limitowana wersja Abartha

Produkcja Multivana to dopiero początek niezwykle ważne drogi, która czeka zakład w Niemczech. Zakład jest w trakcie przebudowy. Przyszłość tego miejsca zapowiada się naprawdę imponująco. Od 2022 r. w Hanowerze produkowane będą jednocześnie trzy pojazdy na trzech platformach i z trzema wariantami układu napędowego: T6.1, nowy Multivan i elektryczny ID. Buzz. Wszystko wskazuje na to, że za kolejne 3 lata – odd 2025 r. będą tu również powstawać kolejne elektryczne modele segmentu premium dla innych marek koncernu.

Zaawansowanie produkcji w zakładzie w Hanoverze robi kolosalne wrażenie. Jednym z przykładów, który należy przytoczyć to dział blacharski. W procesie produkcji modelu T6.1 stopień automatyzacji wynosi około 77 proc., a w przypadku nowego Multivana wzrasta on do zawrotnych 93 proc. Praca operatorów maszyn też wygląda ciekawie. Nadzorują oni równolegle wiele etapów z jednego stanowiska kontrolnego i pozostają w stałym kontakcie z maszynami za pośrednictwem urządzeń cyfrowych typu smartwatch. Zapotrzebowanie na części lub pomoc serwisową zgłaszane z dużym wyprzedzeniem, co pozwala uniknąć przestojów.

Tekst: Paweł Oblizajek
Zdjęcia: Volkswagen

Tagi: automatyzacjaprodukcjarozbudowa fabrykiVolkswagenVolkswagen Hannowervolkswagen multivanVW ID.Buzz
Poprzedni post

Test: Hyundai Tucson – śpiewający SUV

Następny post

Wózek wysokiego składowania w magazynie, dlaczego warto wybrać Bendi

Paweł Oblizajek

Paweł Oblizajek

Uwielbia podróże, szczególnie te samochodem. Chciałby na stałe zamieszczać w słonecznej Toskanii i lepiej poznać kulturę życia we Włoszech. Motoryzacją pasjonuje się od najmłodszych lat. Szczególnym zamiłowaniem darzy motoryzacje włoską. Wolne chwile spędza na spacerach z rodziną a w sobotnie wieczory śledzi zmagania angielskiej piłki nożnej. Potrafi też zarwać noc by zobaczyć walki bokserskie na światowym poziomie.

Podobne artykuły

hp

Jeep dalej wspiera Juventus Turyn

Autor Paweł Oblizajek
20/05/2022
0

Kluby piłkarskiej to oprócz walorów sportowych także kwestie reklamowe. Najlepsi piłkarze świata to już nie tylko sportowcy ale i celebryci....

dowod

Masz auto powyżej 2,5 tony – uważaj od jutra!

Autor Konrad Stopa
20/05/2022
0

Od 21 maja wszyscy posiadacze auto powyżej 2,5 tony będą musieli posiadać dodatkowym dokument. O jakie pismo chodzi? Szacuje się,...

Limitowana wersja Abartha

Limitowana wersja Abartha

Autor Paweł Oblizajek
20/05/2022
0

Sportowa marka wchodząca w skład koncernu Stellantis opiera się głównie na sprzedaży samochodów opartych na modelu 500. W związku z...

bmw m4 csl 3

BMW M4 CSL – mocniej, szybciej, lepiej

Autor Konrad Stopa
20/05/2022
0

Chcesz fajne coupe bierzesz BMW 4, chcesz jeździć szybciej, więc kupujesz M4. Jak to za mało jest M4 CS, a...

Następny post
wozki

Wózek wysokiego składowania w magazynie, dlaczego warto wybrać Bendi

Ceneo.pl

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe
  • Pozycjonowanie stron vd.pl

© 2022 MotoPodPrad.pl & AF Instruments Sp. z o. o.

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady

© 2022 MotoPodPrad.pl & AF Instruments Sp. z o. o.