Może w Polsce lato się już powoli kończy, ale Słońce świeci przecież przez cały rok. Marki już dawno wpadły na ten pomysł i dzięki temu możemy obejrzeć nowe okulary Bugatti.
Producenci często współpracują z różnymi firmami odzieżowymi, by zwiększyć swoją rozpoznawalność i narobić medialnego szumu. Poza tym fani danej marki nie zawsze mogą sobie pozwolić na auto, więc mają okazję, żeby jakoś się z taką firmą utożsamić.
Osobiście bardzo lubię gadżety motoryzacyjne, ale w przypadku tych okularów nie nazwałbym go zwykłą reklamówką.
Na zdjęciach widzicie kolekcję przygotowaną przez firmę Larry Sands, która nawiązuje do legendarnej włoskiej marki korzystając z jego emblematu i charakterystycznych cech ich aut. Choćby jak atrapa chłodnicy czy kształt lusterek.
Okulary zaprezentowano w Paryżu.
Nie znamy dokładnych cen, ale wcześniejsze okulary tej marki wahały się od kilku do kilkunastu tysięcy dolarów. To, co bierzecie na jakąś okazję?
Konrad Stopa
fot. Bugatti