W ostatnich latach widzieliśmy odrodzenie Dacii. O ile pierwsze wersje modelu Logan nie były najlepszej jakości, to teraz jest już znacznie lepiej.
Najlepiej widać to wynikach sprzedaży. Dacia przestała być już tanim autem dla ludu. Coraz częściej widać w jej produktach jakość i dobre wyposażenie. W ostatnim czasie stała się realnym konkurentem dla wielu popularnych marek – choćby Fiata. Dobre wyniki sprzedaży i ciągle rosnąca popularność sprawiła, że rumuńska marka należąca do Renault postanowiła postawić kolejny krok.
Zmianie poddane zostały: logotyp, stylistyka i kolorystyka. Jeżeli chodzi o logo to zmiany są naprawdę widoczne. Zmodernizowana została atrapa chłodnicy, którą otrzymają wszystkie nowe modele marki. W jego centrum znajduje się nowy logotyp. W nowym modelach znajdziemy także duży napis Dacia który znajduje się na tylnej klapie i składa się z białych liter.
Zmianom uległy też wystrój salonów dealerskich Dacii. Od tej pory dominował będzie kolor jasnozielony, pastelowy oraz liczne elementy drewniane oraz takie, które pochodzą z recyklingu. Dla nas ważną informacją jest fakt, że pierwszy tego typu salon już powstaje w Warszawie i zlokalizowany będzie na Alejach Jerozolimskich.
Tekst: Paweł Oblizajek
Zdjęcia: Dacia