• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

MiTo i Giulietta Quadrifoglio Verde po liftingu

Marcin Koński Autor Marcin Koński
16/06/2014
w Newsy
0
mito giulietta facelifting

mito giulietta facelifting

137
SHARES
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Alfa Romeo odświeżyła nieco swoje dwa sztandarowe modele z koniczynką. 

Warto przeczytać

Xiaomi przedstawia swój samochód

Nowa generacja Audi A8 może zadebiutować w 2024 roku

Nadciąga wielka ofensywa Audi

Face lifting słabszych odmian miejskiego malucha z Mediolanu nie mógł odbić się niepostrzeżenie na najmocniejszym oferowanym MiTo. Nie ma co tu jednak oczekiwać rewolucyjnych zmian – najpoważniejszą z nich jest zastąpienie tradycyjnej skrzyni biegów, dwustopniowym automatem TCT, który zdołał urwać 0,2 sekundy z czasu zarezerwowanego na sprint do 100 km/h (teraz to 7.2 sekundy).

Nie zmieniła się za to prędkość maksymalna, która cały czas oscyluje w granicy 220 km/h. Dużo więcej zmian zaszło na zewnątrz i w środku samochodu. Nowe jest scudetto (grill), oprawki świateł, kierownica i ekran konsoli środkowej. Zapomniałbym o jeszcze jednym miejscu panowania czterolistnej koniczynki – teraz można ją znaleźć jeszcze między zegarami.

2014 Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde

Wzorem mniejszej MiTo, w Giuliettcie przeprowadzono kosmetyczne zmiany. Tutaj też mamy nowy grill, kierownicę i zegary (poza samym logiem zmieniła się też lekko czcionka). Poza tym zmodyfikowano końcówki układu wydechowego. Pod względem technicznym zaszła taka zmiana, że 240 KM trafia na przednie koła za pośrednictwem tylko i wyłącznie dwusprzęgłowej skrzyni automatycznej TCT, dzięki której i tutaj udało się urwać 0.2 sekundy ze sprintu do 100 km/h (6.6 s). Tak samo, jak w MiTo, prędkość maksymalna również nie uległa zmianie i twardo trzyma się 240 km/h.

2014 Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde

Marcin Koński 

fot. Alfa Romeo 

Tagi: Alfa RomeofaceliftingGiuliettaMiToQuadrifoglio
Poprzedni post

Elektryczne wozidełka rozbite przez Euro NCAP

Następny post

550 egzemplarzy FPV GT F 351

Marcin Koński

Marcin Koński

Podobne artykuły

xiaomi samochod

Xiaomi przedstawia swój samochód

Autor Konrad Stopa
30/01/2023
0

Nie da się ukryć, że stworzenie auta elektrycznego jest prostsze i tańsze niż odpowiednika spalinowego. Stąd samochody od Sony i...

audi grandsphere concept

Nowa generacja Audi A8 może zadebiutować w 2024 roku

Autor Damian Kaletka
30/01/2023
0

Będzie to produkcyjna wersja koncepcji Grandsphere.

Audi Activesphere Concept

Nadciąga wielka ofensywa Audi

Autor Damian Kaletka
30/01/2023
0

Niemiecka marka w przeciągu niespełna trzech lat wprowadzi do swojej oferty ponad 20 nowych samochodów.

Peugeot E-308

Peugeot stawia na elektryfikację

Autor Damian Kaletka
29/01/2023
0

Francuska marka wprowadzi pięć nowych elektryków w przeciągu dwóch najbliższych lat.

Następny post
2014 FPV GT F 351

550 egzemplarzy FPV GT F 351

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ceneo.pl

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe
  • Pozycjonowanie stron vd.pl

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.net

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.NET