Lexus i Toyota od lat kontynuują rozwój swoich hybryd. Każdy z modeli może pochwalić się takim systemem napędowym. Japończycy przekazali właśnie ile kosztuje Lexus UX 300 h w Polsce.
Lexus UX od lat cieszy się uznaniem w konkurencyjnym segmencie SUV, a teraz, aby jeszcze bardziej umocnić pozycję modelu na rynku, marka wprowadza najnowszą odsłonę z napędem hybrydowym 5. generacji, oferującą większą moc (199 KM) przy jednoczesnym obniżeniu zużycia paliwa o około 12%. Dodatkowo, model ten został wyposażony w zmodyfikowane zawieszenie oraz system Vehicle Posture Control, który redukuje przechyły podczas przyspieszania i hamowania. UX 300h posiada także wirtualny kokpit o przekątnej 12,3 cala oraz najnowszą generację pakietu systemów bezpieczeństwa czynnego – Lexus Safety System +3.
Nowy UX 300h jest dostępny w sześciu wersjach wyposażenia: Elegance, Business, F SPORT Design, Prestige, F SPORT oraz Omotenashi, z możliwością wyboru napędu na przód lub ulepszonym inteligentnym napędem na cztery koła E-FOUR. Z okazji debiutu auta na polskim rynku przygotowano specjalną ofertę, w której rabaty i korzyści sięgają nawet 34 tys. zł.
Jaką wersję kupić?
Wersja Business z pakietem Tech i napędem na przód teraz kosztuje od 179 900 zł, co stanowi obniżkę o 29 tys. zł w porównaniu do ceny katalogowej. UX 300h w tej wersji oferuje bogate wyposażenie standardowe, w tym 18-calowe felgi aluminiowe, podgrzewane fotele i kierownicę, ładowarkę indukcyjną do telefonów, oraz inteligentny kluczyk. Wersja ta posiada także system multimedialny Lexus Link z nawigacją w chmurze oraz inteligentnym asystentem głosowym Lexus Concierge.
Wersja F SPORT Design w odmianie z napędem na przód obecnie kosztuje 184 900 zł, co stanowi obniżkę o aż 32 tys. zł względem ceny katalogowej. Samochód ten został wyposażony w system multimedialny Lexus Link Pro z 12,3-calowym ekranem i wbudowaną nawigacją, elektryczną regulację kolumny kierownicy oraz elektrycznie otwieraną i zamykaną pokrywę bagażnika.
Wersja z inteligentnym napędem na cztery koła E-FOUR oferuje dodatkowe korzyści, a największe oszczędności można uzyskać, wybierając model F SPORT Design, który teraz kosztuje 192 900 zł, obniżając cenę o 34 tys. zł w porównaniu do ceny katalogowej. Dodatkowo, model ten został wyposażony w nowy tylny silnik z magnesami trwałymi, co przyczynia się do lepszych osiągów i jeszcze lepszego prowadzenia. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w wersji E-FOUR wynosi 7,9 sekundy.
Konrad Stopa
fot. Lexus
Komentarze 1