KIA Stinger jak świeże bułeczki

Topowy model Kii znajduje w Polsce średnio 2 nabywców dziennie!

Takiego sukcesu Koreańczykom każdy może pozazdrościć. Polacy docenili największy model Stinger, który znalazł już ponad 500 nabywców w nieco ponad pół roku. Oznacza to, że codziennie dwóch klientów decyduje się na Stingera oferowanego w jednym z kilku wariantów napędowych.

Aż 45% klientów zdecydowało się na wersję GT z silnikiem 3.3 T-GDI (370 KM). Nieco ponad połowę sprzedanych egzemplarzy stanowi słabsza, benzynowa wersja 2.0 turbo (255 KM). Turbodiesel 2.0 (200 KM) odpowiada za zaledwie 4% sprzedaży, za to ma sporą zaletę: można przy nim wybierać rodzaj napędu na tył lub AWD. W pozostałych przypadkach klienci takiego wyboru nie mają.

2018 kia stinger 1 KIA Stinger jak świeże bułeczki

A jakie najczęściej kolory lakierów wybierają Polacy w przypadku Stingera? Zdecydowanie prowadzi czerwony High Chroma Red (170 szt.) w cenie 4000 zł, biały Snow White Pearl (114 szt.) wymagający dopłaty 3000 zł. W tej samej cenie dostępne są następne popularne kolory Panthera Metal (64 szt.) oraz Micro Blue (56 szt.)

Czy Wy też nabraliście ochoty na konfigurację własnego Stingera? Konfigurator znajdziecie TUTAJ.

Bartłomiej Puchała
źródło: IBRM Samar
fot: KIA

Dyskusja

komentarzy

Bartłomiej Puchała

Bartłomiej Puchała

Nie jest fanem szybkiej jazdy. Dużo większą przyjemność sprawia mu płynność prowadzenia. Dziennikarstwo motoryzacyjne to dla niego zabawa i hobby, choć marzy o przejściu na zawodowstwo. Miłośnik youngtimerów i sleeperów oraz kultowego już Top Gear - posiadacz wszystkich wydanych numerów polskiej wersji magazynu. Na co dzień upala prawie trzydziestoletnie W124.