• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Range Rover Evoque przeszedł technologiczny lifting

Konrad Grobel Autor Konrad Grobel
22/06/2023
w Newsy
0
Range Rover Evoque po liftingu

Range Rover Evoque po liftingu

205
SHARES
1.9k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Range Rover zafundował odświeżenie Evoque’owi. Punkt programu? Nowy ekran o rozmiarze 11,4’’.

Są producenci, którzy wprowadzając lifting swoich modeli zmieniają całkowicie ich charakter i są tacy, którzy wprowadzają tak kosmetyczne zmiany, że tylko wprawne oko fanów marki jest w stanie je wychwycić. Do tej drugiej grupy należy Range Rover i ich odświeżony Evoque, którego łatwo pomylić z wersją przedliftingową.

Warto przeczytać

Co powiecie na 810-konne ABT Urus Scatenato?

Czy Mazda 6 wróci w wielkim stylu?

Porsche 911 GT3 R rennsport z wielkim skrzydłem

LED-y i inne zmiany

Zmiany zaczynają się już od zewnątrz. Chociaż ogólny kształt jest bardzo znajomy, Land Rover wyposażył nowe reflektory Pixel LED z eleganckimi światłami do jazdy dziennej w standardzie w modelach Dynamic HSE i Autobiography.

ADVERTISEMENT
Range Rover Evoque po liftingu 3
Range Rover Evoque po liftingu

Światła wyposażone są w moduły z 67 precyzyjnie kontrolowanymi diodami LED, które umożliwiają dynamiczne doświetlanie zakrętów. Na wyposażeniu znalazł się również system adaptacyjnych świateł drogowych.

Dla Range Rovera Evoque opracowano również nową przednią osłonę chłodnicy.

Duży ekran z Land Roverów

We wnętrzu pierwsze co się rzuci w oczy to zakrzywiony szklany ekran dotykowy o przekątnej 11,4 cala z najnowszą generacją oprogramowania informacyjno-rozrywkowego Pivi Pro 2.

Za pomocą ekranu można sterować klimatyzację, siedzeniami i ustawieniami audio, a także obsługuje bezprzewodowo Apple CarPlay i Android Auto.

Range Rover Evoque po liftingu 2
Range Rover Evoque po liftingu

Evoque ma również jeszcze bardziej uproszczoną konsolę środkową, którą doposażono w ładowanie bezprzewodowe. Jakby tego było mało model jest wyposażony w Wi-Fi za pośrednictwem dostępnego planu transmisji danych z technologią eSIM.

Jednak to nie jedyne zmiany. Na przykład Evoque został wyposażony w firmowy system Cabin Air Purification Plus oferowany w opcjonalnym pakiecie Comfort lub standardowo w wersji Autobiography.

Różne wersje napędu

W zależności od rynku oferowane będą różne jednostki napędowe. Jednym z nich jest P300e, który łączy trzycylindrowy silnik Ingenium z silnikiem elektrycznym o mocy 108 KM i akumulatorem o pojemności 14,9 kWh.

W sumie w tej wersji auto dysponuje łączną mocą 309 KM i rozpędza się od 0 do 100 km/h w 6,4 s. Natomiast wyłącznie na energii elektrycznej przejedzie 48 km.

Zainstalowano również system Land Rover Terrain Response 2. Jest to po prostu system, który pozwala wybrać tryb jazdy: Eco, Comfort, Trawa-Żwir-Śnieg, Błoto-Koleiny, Piasek, Dynamiczny i Automatyczny.

Konrad Grobel

Fot. Land Rover

Tagi: liftingRange Rover Evoquesuv
Poprzedni post

Honda E:NY1 – poznaliśmy polskie ceny

Następny post

Jakie oprogramowanie do warsztatu samochodowego wybrać?

Konrad Grobel

Konrad Grobel

Dziennikarz z wykształcenia i zamiłowania, ukończył Uniwersytet Warszawski, a swoją przygodę z dziennikarstwem zaczął w prasie lokalnej. Tematyka motoryzacyjna pojawiła się jeszcze w trakcie studiów. Swoje doświadczenie zdobywał w pismach ogólnopolskich i portalach internetowych.

Podobne artykuły

ABT Urus Scatenato

Co powiecie na 810-konne ABT Urus Scatenato?

Autor Damian Kaletka
29/09/2023
0

Brzmi obiecująco.

Mazda 6

Czy Mazda 6 wróci w wielkim stylu?

Autor Damian Kaletka
29/09/2023
0

Czy Mazda 6 może powrócić?

Porsche 911 GT3 R rennsport

Porsche 911 GT3 R rennsport z wielkim skrzydłem

Autor Konrad Stopa
29/09/2023
0

Jeśli sądzicie, że producenci samochodów nie bawią się w tuning swoich modeli to jesteście w błędzie. Poznajcie Porsche 911 GT3...

Volkswagen ID.3

Problemy grupy Volkswagen z elektrykami

Autor Paweł Oblizajek
29/09/2023
0

Czarny scenariusz dotyczący pojazdów elektrycznych powoli się sprawdza. Chociaż wiele z nas nie wierzyło, że tak może się skończyć, to...

Następny post
Integra Oprogramowanie dla motoryzacji

Jakie oprogramowanie do warsztatu samochodowego wybrać?

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ceneo.pl

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe

© 2023 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.net

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.NET