Ile można zaoszczędzić dzięki pakietom serwisowym?

Czas to pieniądz – tak mówią. I mają rację. A skoro można oszczędzić w ASO, gdzie dzięki pakietom serwisowym auto zostanie otoczone troskliwą opieką fachowców, to chyba nie ma się nad czym zastanawiać? 

 

Z założenia wizyta w Autoryzowanej Stacji Obsługi jest droga. Z założenia taniej jest naprawiać samochody u pana Staszka. Ale warto pamiętać, że w nieautoryzowanym warsztacie mechanik musi się znać na wszystkim, a jak wiadomo – jak ktoś jest do wszystkiego to jest… No właśnie. W ASO szkolenia mechaników oraz cale zaplecze serwisowe przekładają się na jakość. A co powiesz na to, że za tę jakość wcale nie trzeba płacić ekstra?

Dzięki pakietom serwisowym dla samochodów dostawczych w ASO Mercedes, zapewnisz swojemu autu dalszą bezproblemową eksploatację oraz otrzymasz gwarancję mobilności. Dodatkową korzyścią jest fakt, że będziesz jeździł w pełni sprawnym autem z udokumentowaną historią serwisową. A zatem zyskasz także przy jego odsprzedaży.

Przejdźmy do rzeczy.

Jeździsz Mercedesem Vito i zbliżasz się do przeglądu. Nic prostszego. Mały przegląd z wymianą oleju i filtra wykonasz już za 464 zł netto. Jeżeli trzeba będzie wymienić do tego klocki hamulcowe, to ASO wymieni je za 364 zł netto (klocki oraz czujniki zużycia klocków są ujęte w tej cenie). Konieczność wymiany tarcz i klocków również nie spustoszy portfela. ASO wyceniło taką usługę na 816 zł netto.

Wróćmy na chwilę do przeglądu. Sprawny samochód to nie tylko bezpieczeństwo, ale i ciągły ruch w biznesie. Dlatego nawet w ramach małego przeglądu możesz liczyć na kompleksowe sprawdzenie swojego samochodu (50 czynności). Mercedes przygotował także pakiet rozszerzony, który również kusi ceną. W przypadku wspomnianego Vito, kwota za olej z jego wymianą, zestaw filtrów, rozszerzony przegląd całego auta oraz gwarancję mobilności to 850 zł netto.

 

pakiet przegladow Ile można zaoszczędzić dzięki pakietom serwisowym?

 

Przejdźmy do ostatniego punktu. Skoro przegląd jest wykonany, a niezbędne części wymienione, warto mieć pewność, że auto nie zawiedzie cię w trasie. Właśnie po to jest MobiloVan, czyli bezpłatna pomoc w trasie. Auto zostanie naprawione oszczędzając twój czas no i… stres.

 

pakiet serwisowy 2 Ile można zaoszczędzić dzięki pakietom serwisowym?

 

Z w pełni sprawnym autem o wiele łatwiej myśleć o biznesie, prawda? A jeżeli zapewnienie mu należytej opieki nie drenuje kieszeni? No to chyba mamy pełen sukces!

 

Adam Gieras

źródło: Mercedes-Benz Auta Dostawcze

Dyskusja

komentarzy

Adam Gieras

Adam Gieras

Cześć! Jestem pomysłodawcą portalu MotoPodPrąd i od samego początku pełnię zaszczytną funkcję redaktora naczelnego. Urodziłem się w 1984 roku w Warszawie, z wykształcenia jestem politologiem i prawie dziennikarzem (jak prezydent Kwaśniewski, chociaż studiów nie skończyłem...), a od kilku lat zawodowo poruszam się w świecie afiliacji. Myślę, że mogę nazywać się pasjonatem motoryzacji od dziecka – już w wieku 2-3 lat pytałem o każdy samochód spotkany na ulicy: „co to?”, a dorośli musieli udzielać odpowiedzi. W wieku 10 lat pamiętałem dane techniczne i ceny wszystkich modeli dostępnych na polskim rynku – prenumerata gazety „Auto Bazar” była dla mnie ważniejsza niż nowy rower czy deskorolka. Prawo jazdy zacząłem robić na 3 miesiące przed ukończeniem 17 lat i odkąd odebrałem upragniony dokument nie rozstaję się z czterema kółkami. Dzięki motopodprad.pl udało mi się spełnić nie jedno marzenie – za co dziękuję także Wam, Czytelnikom. Prowadziłem kilkaset samochodów, więc myślę, że wreszcie poza teoretyzowaniem, mogę coś o motoryzacji powiedzieć i być może będę miał rację. Z testowania czerpię przyjemność, ale nie mierzę samochodów linijką, nie sprawdzam każdego plastiku pod względem faktury, nie interesuje mnie jaki rodzaj koła zapasowego lub zestawu do pompowania znajduje się pod podłogą. Od tego są inni. Uwielbiam auta z przełomu lat 80- i 90-tych. W moim skromnym garażu stoją obecnie Renault Laguna III 2.0 dCi 150 KM AT, zwana Francą oraz Hyundai i30 1.4, zwany przeze mnie pieszczotliwie Nissanem. Chciałbym na co dzień jeździć Lexusem LS400 z końcówki lat 90-tych. W sumie to nie wiem czemu nim jeszcze nie jeżdżę...