Dzisiaj w sieci pojawił się polski cennik C-HR. Znamy więc kwoty, które trzeba będzie wydać na tego świeżego crossovera. Jak to zwykle bywa – jest drożej niż kiedyś.
O debiucie nowej generacji małej Toyoty pisaliśmy stosunkowo niedawno – KLIK. Świeżynka na rynek trafi w przyszłym roku, ale wiemy, że ceny będą startować od 139 900 złotych.
Klienci będą mogli zakupić jedną z dwóch wersji silnikowych. Poziomów wyposażenia jest natomiast sześć.
Jak Toyota, to hybrydy
Za niecałe 140 tysięcy złotych dostaniemy bazową wersję hybrydę opartą na silniku 1,8 l z mocą 140 KM. Większy dwulitrowy motor to już wydatek 166 tysięcy złotych, ale ma już moc 198 KM. Co ciekawe, z nim można wybrać napęd przedni lub 4×4 (od 176 tysięcy złotych).
Najdroższa odmiana to GR Sport, która zamyka cennik powyżej granicy 200 tysięcy złotych (nawet 215 tysięcy złotych). Na start będzie można zamówić dwie opcje najbardziej wyposażone: Executive Premiere Edition lub GR Sport Premiere Edition w podobnych cenach jak wyżej. Pełny cennik tutaj – KLIK.
Plug-in pojawi się w ofercie później.
Konrad Stopa
fot. Toyota