Site icon Moto Pod Prąd

Znalezione: Honda Civic dla tych, co nie lubią JDM

2133

2133

Większość Civiców IV, V, VI a ostatnio nawet VII zostało już oszpeconych przez matowe folie na karoserii, nienadające się do jazdy, za niskie zawieszenia czy mnóstwo kolorowych naklejek z pedomisiem… Na szczęście zdarzają się jeszcze takie okazy! 

Użytkowany od 1991 roku tylko przez dwóch właścicieli Civic pochodzi z polskiego salonu i wciąż ma na sobie czarne blachy. Ale nie tylko tym kusi. Przede wszystkim ta Honda wygląda na bardzo zadbaną, dopieszczoną i pozbawioną rdzy damę. Na jej karoserii błyszczy się prawdziwy lakier, spod zderzaka nie wystaje drenujący szare komórki kierowcy wydech, kierownicy nikt nie zastąpił wymyślnym gadżetem o półkolistym kształcie, a deski rozdzielczej i zderzaków nie zamaskowano nalepkami z allegro po 90 szt. w paczce.

Pod maską znajduje się dwugaźnikowa jednostka 1.4 litra o mocy 90 KM. To przyzwoite źródło napędu, szczególnie, że Civic IV waży niespełna tonę. 270 tys. km nie powinno jeszcze specjalnie przeszkodzić temu silnikowi w dalszej ciężkiej pracy. A że Hondą jeździ się tylko do czerwonego pola, proszę mi tu bez LPG. Ten egzemplarz na szczęście nie został „uszczęśliwiony” podtlenkiem gazu ani azotu. Uff.

Czyli brać szwagier? Brać i nie zepsuć! Dbać, nabłyszczać, serwisować i cieszyć się z youngtimera w lekko sportowym wydaniu. Bo te kanciaste linie urzekają. Dawno nie widziałem już tak zadbanego egzemplarza Civica IV. Pamiętam, że miałem okazję jeździć takim samym autem w podobnym stanie 12 lat temu. 90 KM chciało urwać mi wtedy głowę, a przyjemność z pokonywania każdego zakrętu była wręcz fenomenalna.

Ogłoszenia znajdziecie —>tu.  Tylko błagam, nie pokazujcie go JDM-owcom!

agier

fot. otomoto.pl 

2133
Exit mobile version