Wyjątkowy Chevrolet Trax na eBay

Jeden szczęśliwy kibic będzie mógł odjechać wyjątkowym egzemplarzem Chevroleta Traxa podpisanym przez piłkarzy pierwszego składu klubu Manchester United, jeśli wygra specjalną aukcję charytatywną eBay for Charity. Mogą wziąć w niej udział również polscy fani klubu. Polska będzie jednym z wybranych krajów, które zostały objęte specjalną akcją promującą aukcję w serwisie YouTube.

Cały dochód z aukcji The Manchester United Themed Chevrolet Trax Auction, która będzie prowadzona w serwisie eBay do 6 listopada tego roku, zostanie przekazany fundacji Manchester United Foundation. Osoba oferująca najwyższą cenę w licytacji wygra SUV-a Chevrolet Trax 1,6 LT z maską ozdobioną logo klubu oraz podpisami piłkarzy drużyny Manchester United, którzy w sezonie 2012/2013 zdobyli tytuł mistrza Anglii.

Oprócz samochodu na aukcji można znaleźć również koszulkę Wayne’a Rooney’a z rozegranego w 2012 roku meczu z Hanowerem, w którym piłkarz zaliczył hat-tricka, koszulkę podpisaną przez Nemanja Vidica, kapitana Manchester United, którą zawodnik założył podczas tegorocznego meczu o Tarczę Wspólnoty rozegranego przeciwko klubowi Wigan, piłkę One World Futbol, podpisaną przez piłkarzy z pierwszego składu Manchesteru United, takich jak Patrice Evra, Michael Carrick, Ashley Young, Jonny Evans, Anders Lindegaard oraz Danny Welbeck. Uczestnicy aukcji mają również szansę być maskotką zespołu w meczu Manchesteru United z Hull, który zostanie rozegrany 26 kwietnia 2014 roku.

Fundacja Manchester United oferuje młodym osobom szkolenia piłkarskie, treningi umiejętności, a także pomoc w rozwoju osobistym i w poprawie sytuacji życiowej. Jeśli chcieliście kupić Chevroleta Traxa, a stać Was na nowe Porsche Cayenne Turbo, to możecie spróbować powalczyć o samochód z podpisami piłkarzy. Ciekawe czy nieco ponad pół miliona złotych wystarczy?

Adam Gieras

Dyskusja

komentarzy

Adam Gieras

Adam Gieras

Cześć! Jestem pomysłodawcą portalu MotoPodPrąd i od samego początku pełnię zaszczytną funkcję redaktora naczelnego. Urodziłem się w 1984 roku w Warszawie, z wykształcenia jestem politologiem i prawie dziennikarzem (jak prezydent Kwaśniewski, chociaż studiów nie skończyłem...), a od kilku lat zawodowo poruszam się w świecie afiliacji. Myślę, że mogę nazywać się pasjonatem motoryzacji od dziecka – już w wieku 2-3 lat pytałem o każdy samochód spotkany na ulicy: „co to?”, a dorośli musieli udzielać odpowiedzi. W wieku 10 lat pamiętałem dane techniczne i ceny wszystkich modeli dostępnych na polskim rynku – prenumerata gazety „Auto Bazar” była dla mnie ważniejsza niż nowy rower czy deskorolka. Prawo jazdy zacząłem robić na 3 miesiące przed ukończeniem 17 lat i odkąd odebrałem upragniony dokument nie rozstaję się z czterema kółkami. Dzięki motopodprad.pl udało mi się spełnić nie jedno marzenie – za co dziękuję także Wam, Czytelnikom. Prowadziłem kilkaset samochodów, więc myślę, że wreszcie poza teoretyzowaniem, mogę coś o motoryzacji powiedzieć i być może będę miał rację. Z testowania czerpię przyjemność, ale nie mierzę samochodów linijką, nie sprawdzam każdego plastiku pod względem faktury, nie interesuje mnie jaki rodzaj koła zapasowego lub zestawu do pompowania znajduje się pod podłogą. Od tego są inni. Uwielbiam auta z przełomu lat 80- i 90-tych. W moim skromnym garażu stoją obecnie Skoda Octavia III 1.4 TSI 150 KM oraz od niedawna Volvo S70 2.4 170 KM. Pomału rozstaję się z Audi A4 B5 1.9 TDI 115 KM i doprowadzam do stanu lux Audi A3 1.8 T 150 KM, choć chyba ma więcej mocy. Jeszcze nie wiem co z nim zrobię. Jakiś pomysł?