• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Wraca polski „Top Gear”

Adam Gieras Autor Adam Gieras
01/04/2021
w Fascynacje
0
CHMLVSR2015 9319 2

CHMLVSR2015 9319 2

136
SHARES
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Jeśli pamiętacie jeszcze polskie wydanie miesięcznika „Top Gear” to mamy dla Was elektryzującą wiadomość. Orlen kupił prawa do licencji i niebawem na stacjach paliwowych z orłem będzie można znowu kupić ten tytuł!

Kto pamięta Top Gear ten wie, że jakość tego magazynu zawsze była wysoka. Wydawane przez Ringier Axel Springer Polska czasopismo zniknęło z rynku w 2016 roku. Do dziś wielu miłośników motoryzacji żałowało, że nie udało się odnowić praw do licencji na wydawanie miesięcznika. Teraz się to zmieni.

Warto przeczytać

10 pytań do… Tomek z ABCar Oldtimers

Opel Corsa B vs Opel Corsa F

10 pytań do… Janusz Dudek

Po wielu udanych zakupach (zakup Polska Polska Press – red.) Orlen postanowił wskrzesić pismo dla miłośników motoryzacji. Z tego, co udało nam się dowiedzieć, licencja została odnowiona na dwa lata i zakłada jedynie prawa do tytułu.

Jeżeli chodzi o treść, nowy „Top Gear” ma promować przede wszystkim polską motoryzację. Będzie trochę o historii, ale przede wszystkim – jak poinformował związany obecnie kontraktem reklamowym z japońską marką nowy redaktor naczelny pisma – miesięcznik skupi się na promocji polskiej motoryzacji w przyszłości. – Nie zabraknie prototypów, pomysłów i dalekich szkiców – dodał. Czy pojawi się tam wątek Arrinery? Jesteśmy bardzo ciekawi. A Wy?

AG

To oczywiście primaaprilisowy żart :) Idzie wiosna, więc warto pamiętać o uśmiechu.

Tagi: gearorlentopTop Gear
Poprzedni post

Test: Peugeot 3008 Hybrid4 GT – nie tylko dla gadżeciarzy

Następny post

Jaki podnośnik samochodowy wybrać do warsztatu?

Adam Gieras

Adam Gieras

Cześć! Jestem pomysłodawcą portalu MotoPodPrąd i od samego początku pełnię zaszczytną funkcję redaktora naczelnego. Urodziłem się w 1984 roku w Warszawie, z wykształcenia jestem politologiem i prawie dziennikarzem (jak prezydent Kwaśniewski, chociaż studiów nie skończyłem...), a od kilku lat zawodowo poruszam się w świecie afiliacji. Myślę, że mogę nazywać się pasjonatem motoryzacji od dziecka – już w wieku 2-3 lat pytałem o każdy samochód spotkany na ulicy: „co to?”, a dorośli musieli udzielać odpowiedzi. W wieku 10 lat pamiętałem dane techniczne i ceny wszystkich modeli dostępnych na polskim rynku – prenumerata gazety „Auto Bazar” była dla mnie ważniejsza niż nowy rower czy deskorolka. Prawo jazdy zacząłem robić na 3 miesiące przed ukończeniem 17 lat i odkąd odebrałem upragniony dokument nie rozstaję się z czterema kółkami. Dzięki motopodprad.pl udało mi się spełnić nie jedno marzenie – za co dziękuję także Wam, Czytelnikom. Prowadziłem kilkaset samochodów, więc myślę, że wreszcie poza teoretyzowaniem, mogę coś o motoryzacji powiedzieć i być może będę miał rację. Z testowania czerpię przyjemność, ale nie mierzę samochodów linijką, nie sprawdzam każdego plastiku pod względem faktury, nie interesuje mnie jaki rodzaj koła zapasowego lub zestawu do pompowania znajduje się pod podłogą. Od tego są inni. Uwielbiam auta z przełomu lat 80- i 90-tych. W moim garażu stoją obecnie Skoda Scala Style 1.0 TSI 115 KM DSG z 2020, Mercedes W124 E-24 K-Jet, 220 KM, BMW e39 525 TDS 143 KM - ostatni Mohikanin i mój codzienny towarzysz niedoli. Nie jestem entuzjastą elektryków. Zauważam mnóstwo problemów z wprowadzeniem nowej metody napędów i z przerażeniem obserwuję jak bardzo ludzie ulegają nowej fali - w tym wielu kolegów i koleżanek po fachu. Ja z kolei wolałbym podejście "zero waste" - auto powinno służyć latami kolejnym właścicielom, z czego jak najdłużej pierwszemu z nich. Powinno być tak wykonane tak, żeby jego eksploatacja była bezproblemowa i tania. To jest podejście proekologiczne. Każde inne tylko udaje, że nim jest.

Podobne artykuły

tomek abcar 2 1

10 pytań do… Tomek z ABCar Oldtimers

Autor Konrad Stopa
18/08/2022
0

ABCar Oldtimers to chyba jeden z najbardziej znanych warsztatów motoryzacyjnych w Polsce. Tak naprawdę to nawet fabryka samochodów i miejsce,...

Corsa vs Corsa 25

Opel Corsa B vs Opel Corsa F

Autor Redakcja Motopodprad
09/08/2022
0

Co sobie myślisz widząc na ulicy Opla Corsę? Niezależnie od generacji. Co myślisz? Mogę zgadnąć? Myślisz wtedy o czymkolwiek tylko...

Janusz Dudek 3 GLOWNE

10 pytań do… Janusz Dudek

Autor Konrad Stopa
04/08/2022
0

Sięgam pamięcią i wydaje mi się, że żadnego instruktora w serii #10pytańdo... jeszcze nie mieliśmy, a w końcu to te...

turbopomoc 2 GLOWNE

10 pytań do… B3 Tour

Autor Konrad Stopa
28/07/2022
0

Fani polskiego tuningu mogą kojarzyć ksywkę B3 Tour. To pewien jegomość, który bardzo dobrze wykorzystuję zajawkę do motoryzacji z pomocą...

Następny post
podnosniksamochodowy

Jaki podnośnik samochodowy wybrać do warsztatu?

Ceneo.pl

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe
  • Pozycjonowanie stron vd.pl

© 2022 MotoPodPrad.pl & AF Instruments Sp. z o. o.

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.NET