[Wideo] Wspinaczka po billboardzie

Kreatywne reklamy często są dziełem marek motoryzacyjnych. Patrzcie co przygotowała Toyota.

 

Zamieszczenie reklamy w Nowym Jorku nie należy do tanich i prostych zadań. Zwłaszcza gdy chodzi o mały plac w centrum – Times Square. Na tym małym obszarze ilość reklam po prostu szokuje, więc ciężko się wybić, chyba, że jest się Toyotą… Dlaczego?

 

 

 

Wystarczy być kreatywnym i przy reklamie swojego SUVa – RAV4 podrzucić paru ludzi do wspinaczki. Efekt marketingowy gwarantowany. Szacun Toyota! Volvo ma niezłą konkurencję…

 

Konrad Stopa

Fot: Toyota

Dyskusja

komentarzy

Konrad Stopa

Konrad Stopa

Motopasjonat z krwi i kości, który pisze o samochodach z wielką przyjemnością czekając na komentarze, nawet te uszczypliwe. Od małego poznawał auta na ulicy po dźwięku silnika i już wtedy marzył, by zmieniać "cztery kółka" jak rękawiczki - dzięki Motopodprad.pl to się spełnia! Tego zapaleńca znajdziecie też na Instagramie - @stopao
Follow Me: