[Wideo] Wspinaczka po billboardzie

Kreatywne reklamy często są dziełem marek motoryzacyjnych. Patrzcie co przygotowała Toyota.

 

Zamieszczenie reklamy w Nowym Jorku nie należy do tanich i prostych zadań. Zwłaszcza gdy chodzi o mały plac w centrum – Times Square. Na tym małym obszarze ilość reklam po prostu szokuje, więc ciężko się wybić, chyba, że jest się Toyotą… Dlaczego?

 

 

 

Wystarczy być kreatywnym i przy reklamie swojego SUVa – RAV4 podrzucić paru ludzi do wspinaczki. Efekt marketingowy gwarantowany. Szacun Toyota! Volvo ma niezłą konkurencję…

 

Konrad Stopa

Fot: Toyota

Dyskusja

komentarzy

Konrad Stopa

Konrad Stopa

Motopasjonat z krwi i kości. Od najmłodszych lat jego ulubioną zabawą było zgadywanie samochodów po dźwięku silnika. Najlepszym prezentem na gwiazdkę, o czym wiedzą najbliżsi, niezmiennie jest prasa motoryzacyjna z całego roku. Pisze dla Was z humorem i pewną dozą uszczypliwości, ciesząc się z każdego komentarza pod swoimi tekstami.
Follow Me: