[Wideo] Tak powinno reklamować się olej

To dowód na to, że można nawet niezbyt ciekawy produkt reklamować bardzo zjawiskowo

 

Słyszeliście kiedyś o firmie Pennzoil? Zapewne nie, bo nie działa w Polsce, aczkolwiek na świecie jest rozpoznawana i preferuje niecodzienną formę reklamy. Jaką? Trochę w stylu Kena Blocka i viralowym filmikom. Co jakiś czas biorą super wóz i wyciskają z niego ósme poty hashtagując to frywolnym słowem #joyride.

 

Ciekawi na jakie auto postawili tym razem?

 

 

Prezentowane auto to Jeep Wrangler Rubicon z 3,6-litrowym V6 pod maską, a za kierownicą usiadł doświadczony kierowca Rhys Millen. Jako, że pisałem o innych tego typu produkcjach filmiki dla przypomnienia.

 

 

 

Konrad Stopa

Fot: Youtube

Dyskusja

komentarzy

Konrad Stopa

Konrad Stopa

Motopasjonat z krwi i kości, który pisze o samochodach z wielką przyjemnością czekając na komentarze, nawet te uszczypliwe. Od małego poznawał auta na ulicy po dźwięku silnika i już wtedy marzył, by zmieniać "cztery kółka" jak rękawiczki - dzięki Motopodprad.pl to się spełnia! Tego zapaleńca znajdziecie też na Instagramie - @stopao
Follow Me: