• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Wideo: Mazda 3 2.0 165 KM SkyPassion

Adam Gieras Autor Adam Gieras
27/08/2015
w Nowe
8
Mazda3 2

Mazda3 2

137
SHARES
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

To już moje drugie spotkanie z Mazdą 3. Identyczny kolor i silnik, jak w testowanej w kwietniu 2014 roku trójce, żeby nie powtarzać tego, co napisałem wcześniej, sprowokowały mnie do nagrania pierwszego wideotestu. 

Warto przeczytać

Trudne Wybory: Opel Astra – stara vs nowa

Test: Hyundai Bayon – kompaktowy crossover (prawie)idealny do miasta

Test: Lexus UX 250 H – hybrydowy czas

Mazda 3, którą odebrałem z salonu przy Górczewskiej w Warszawie na przełomie lipca i sierpnia różni się od egzemplarza testowanego przeszło półtora roku temu tylko wersją wyposażeniową. Tym razem w moje ręce trafiła bowiem najbogatsza trójka ze skórzaną tapicerką, systemem head-up, audio BOSE i większymi felgami. Pod maską pracował jednak ten sam, sprawdzony, wolnossący silnik o pojemności dwóch litrów i mocy 165 KM.

Minęło sporo czasu, a ja przecież nie próżnowałem. Przejechałem tysiące kilometrów za kierownicami rynkowych konkurentów Mazdy 3 i trochę obawiałem się powrotu na siedzenie japońskiego samochodu z duszą KODO. Na szczęście niepotrzebnie – Trójka to bardzo dojrzały i świetnie jeżdżący samochód. W dodatku jego osiągi na tle rynkowych, turbodoładowanych rywali wcale nie rozczarowują. Rozczarowuje za to kilka niuansów, których pewnie nie znajdziecie w Golfie, Leonie czy nawet nowej 308-ce. Jakich dokładnie?

Wideotest został usunięty

Dlaczego? Jakość wideo oraz ewidentne błędy debiutanta pomogły mi podjąć jedyną słuszną decyzję, a mianowicie, żeby test, który obejrzało w sieci przeszło 3 tysiące osób (ogromnie za to dziękuję) wrócił na twardy dysk mojego komputera. Proszę o zrozumienie i zapraszam do moich kolejnych testów na kanale MotoPodPrąd na YouTube.

Niedawno podzieliłem się moimi spostrzeżeniami na temat Renault Kadjara. Sprawdźcie czy rzeczywiście skrzypi:

 

 

Adam Gieras

 

Wygląd: 9 out of 10 stars (9 / 10)
Wnętrze: 7 out of 10 stars (7 / 10)
Silnik: 9 out of 10 stars (9 / 10)
Skrzynia: 9 out of 10 stars (9 / 10)
Przyspieszenie: 8 out of 10 stars (8 / 10)
Jazda: 9 out of 10 stars (9 / 10)
Zawieszenie: 8 out of 10 stars (8 / 10)
Komfort: 7 out of 10 stars (7 / 10)
Wyposażenie: 8 out of 10 stars (8 / 10)
Cena/jakość: 8 out of 10 stars (8 / 10)
Ogółem: 8.2 out of 10 stars (82/100)

 

 

Mazda3 2 30
Mazda3 2 30
Mazda3 2 24
Mazda3 2 24
Mazda3 2 13
Mazda3 2 13
Mazda3 2 45
Mazda3 2 45
Mazda3 2 29
Mazda3 2 29
Mazda3 2 48
Mazda3 2 48
Mazda3 2 4
Mazda3 2 4
Mazda3 2 15
Mazda3 2 15
Mazda3 2 47
Mazda3 2 47
Mazda3 2 51
Mazda3 2 51
Mazda3 2 46
Mazda3 2 46
Mazda3 2 36
Mazda3 2 36
Mazda3 2 11
Mazda3 2 11
Mazda3 2 16
Mazda3 2 16
Mazda3 2 22
Mazda3 2 22
Mazda3 2 32
Mazda3 2 32
Mazda3 2 44
Mazda3 2 44
Mazda3 2 21
Mazda3 2 21
Mazda3 2 5
Mazda3 2 5
Mazda3 2 8
Mazda3 2 8
Mazda3 2 10
Mazda3 2 10
Mazda3 2 3
Mazda3 2 3
Mazda3 2 28
Mazda3 2 28
Mazda3 2
Mazda3 2
Mazda3 2 25
Mazda3 2 25
Mazda3 2 27
Mazda3 2 27
Mazda3 2 43
Mazda3 2 43
Mazda3 2 37
Mazda3 2 37

 

Dane techniczne:  

Moc: 165 KM
Przyspieszenie 0−100 km/h: 8,2 s
Prędkość maksymalna: 210 km/h
Pojemność silnika: 1998 cm3
Skrzynia biegów: manualna, 6 biegów
Pojemność bagażnika: 364 litry
Pojemność zbiornika paliwa: 51 litrów
Masa własna: 1293 kg
Spalanie (test): średnie: 8,2
maksymalne: 9,8
trasa: 6,5
autostrada: 8,3
miasto: 7,8–8,8 l/100 km

 

 

Tagi: 2.0 165 KMbez turbofilmikmazdaMazda 3mazda 3 skypassionnówka sztukaosiągispalanietestwrażenia z jazdywyposażenie
Poprzedni post

Gruzińska motoryzacja, czyli trochę śmieszno, trochę straszno

Następny post

Czyszczenie parownika klimatyzacji w samochodzie

Adam Gieras

Adam Gieras

Cześć! Jestem pomysłodawcą portalu MotoPodPrąd i od samego początku pełnię zaszczytną funkcję redaktora naczelnego. Urodziłem się w 1984 roku w Warszawie, z wykształcenia jestem politologiem i prawie dziennikarzem (jak prezydent Kwaśniewski, chociaż studiów nie skończyłem...), a od kilkunastu lat zawodowo poruszam się w świecie afiliacji. Myślę, że mogę nazywać się pasjonatem motoryzacji od dziecka – już w wieku 2-3 lat pytałem o każdy samochód spotkany na ulicy: „co to?”, a dorośli musieli udzielać odpowiedzi. W wieku 10 lat pamiętałem dane techniczne i ceny wszystkich modeli dostępnych na polskim rynku – prenumerata gazety „Auto Bazar” była dla mnie ważniejsza niż nowy rower czy deskorolka. Prawo jazdy zacząłem robić na 3 miesiące przed ukończeniem 17 lat i odkąd odebrałem upragniony dokument nie rozstaję się z czterema kółkami. Dzięki motopodprad.pl udało mi się spełnić nie jedno marzenie – za co dziękuję także Wam, Czytelnikom. Prowadziłem kilkaset samochodów, więc myślę, że wreszcie poza teoretyzowaniem, mogę coś o motoryzacji powiedzieć i być może będę miał rację. Uwielbiam auta z przełomu lat 80- i 90-tych.

Podobne artykuły

Opel Astra stara vs nowa 6

Trudne Wybory: Opel Astra – stara vs nowa

Autor Paweł Kaczor
26/01/2023
0

”Bierz nową Astrę i zrób z nią coś fajnego” – taki rozkaz usłyszałem niedawno. Odkąd Opel uśmiercił serię OPC słowa...

Hyundai Bayon

Test: Hyundai Bayon – kompaktowy crossover (prawie)idealny do miasta

Autor Damian Kaletka
25/01/2023
0

Hyundai Bayon jest dobry, ale nie jest doskonały.

Lexus UX 250 H 2022 1

Test: Lexus UX 250 H – hybrydowy czas

Autor Konrad Stopa
20/01/2023
0

Lexus UX to najmniejszy SUV z rodziny tego japońskiego producenta. W wersji UX 250 h ten crossover po liftingu idealnie...

BMW 1 vs DS4 19

Trudne wybory: DS 4 E-Tense vs BMW 128ti – dwa światy

Autor Paweł Kaczor
19/01/2023
1

Druga generacja DS 4 chce udowodnić, że nowa, francuska marka może być zaliczana do grona producentów klasy premium. BMW serii...

Następny post
saff

Czyszczenie parownika klimatyzacji w samochodzie

Komentarze 8

  1. szixu says:
    7 lat ago

    cóż za obiektywna ocena. 84/100 punktów to chyba auto niemalże idealne? Tylko juz troche stare i dla nikogo nie jest już nowością. Już same wyniki sprzedaży o tym mówią więc nie wiedzieć dlaczego ponownie robicie jej test?

    Odpowiedz
    • Adam Gieras says:
      7 lat ago

      Stare? Ma rok i troszkę :) Wyniki sprzedaży w Europie są dobre, w Polsce nie kupują jej floty, więc mało jest Mazd na ulicach – sprawdź ile samochodów nowych kupują Kowalscy. Podpowiem – mniej niż 10 % z 300 tys rocznie. Mazda jest po prostu fenomenalna. Gdyby nie drobne niedoróbki w wykończeniu, przekroczyłaby pewnie 90 punktów. Pozdrawiam, AG

      Odpowiedz
      • Adam Gieras says:
        7 lat ago

        A nie testują jej inni, bo Mazda Polska bardzo rzadko daje się namówić na test swoich aut. Mają tylko kilka egzemplarzy na całą Polskę. Trzeba się postarać :)

        Odpowiedz
        • Adam Gieras says:
          7 lat ago

          I na koniec jeszcze – piekielnie nie lubię głupiego hejtu, więc jeżeli masz jeszcze jakieś wątpliwości, to po prostu zadaj pytanie – chętnie się odniosę :)

          Odpowiedz
          • Chajnick says:
            7 lat ago

            Wydaje mi się, że punkty są źle zsumowane, jest ich „jedynie” 82. Proszę o przeliczenie :) Taki sam wynik otrzymał Ford Focus :)

          • 14202536 1276994712334083 1890987121874513514 n Konrad Stopa says:
            7 lat ago

            Sprawdziliśmy jeszcze raz i dalej wychodzi 82 ;)

          • redakcja says:
            7 lat ago

            Policzyliśmy jeszcze raz i wyszło 82.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ceneo.pl

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe
  • Pozycjonowanie stron vd.pl

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.net

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.NET