• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Elektryczne
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
  • Współpraca
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Elektryczne
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
  • Współpraca
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Volvo XC60 teraz możesz kupić w wersji mild hybrid

Bartłomiej Puchała Autor Bartłomiej Puchała
14/05/2019
w Newsy
0
Xc60 17

Xc60 17

145
SHARES
1.3k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

B4 i B5 – te oznaczenia mogą się kojarzyć z pewnymi modelami Audi. Teraz jednak trafią do samochodów Volvo w układzie miękkiej hybrydy.

Gdy w zeszłym roku Volvo zastrzegło znaki towarowe z literką B wszyscy myśleli, że tak będą oznaczane tylko elektryki. Teraz okazuje się, że Szwedzi mieli inny pomysł. Póki co symbole B4 i B5 będą w gamie XC60 wyróżniały wersje mild hybrid. Taki system zobaczymy tylko w wersjach z silnikiem diesla o mocy 197 lub 235 KM.

Warto przeczytać

Mazda RX-7 doczeka się następcy

Sportage kusi ceną

Co dalej z Maserati?

Volvo XC60 B4/B5 będzie miało między dieslem, a skrzynią biegów dołożony silnik elektryczny o mocy 14 KM. Nie będzie ona służył bezpośrednio do napędzania kół, ale wspomoże auto w momentach największych strat paliwa, przede wszystkim podczas ruszania z miejsca. Warto wspomnieć, że w wersji B4 diesel ma 197 KM i 420 Nm zamiast 190 KM i 400 Nm jak w D4. Przyspiesza do 100 km/h o 0,5 s szybciej, ale spala bardzo podobne ilości paliwa. Volvo podaje średnie zużycie na poziomie 6,2-7,3 l/100 km. To ledwo 0,1 l mniej niż odpowiednik bez dodatkowego silnika.

Przy okazji wprowadzenia nowego cennika oprócz wersji mild hybrid do oferty XC60 weszła jedna nowa wersja wyposażenia. Między podstawową Momentum, a Inscription pojawiła się odmiana Momentum Pro. Wybierając tę wersję nabywca dostaje m.in. nawigację, elektrycznie zamykaną klapę bagażnika, pół-skórzaną tapicerkę oraz Android Auto/Apple CarPlay. Dopłata względem podstawy wynosi 8000 zł, więc najtańsze XC60 Momentum Pro kosztuje 175 800 zł brutto. Opisywane wcześniej odmiany B4 kosztują od 201 750 zł, a za B5 trzeba dać przynajmniej 217 750 zł.

Szczegółowa oferta i konfigurator TUTAJ.

Bartłomiej Puchała
fot. materiały własne motopodprad.pl

Tagi: aktualnościhybrydanewsVolvoxc60
Poprzedni post

Test Seat Leon ST Xcellence – na majówkę

Następny post

Test: Renault Koleos 2.0 dCi – kurs w dobrą stronę

Bartłomiej Puchała

Bartłomiej Puchała

Nie jest fanem szybkiej jazdy. Dużo większą przyjemność sprawia mu płynność prowadzenia. Dziennikarstwo motoryzacyjne to dla niego zabawa i hobby, choć marzy o przejściu na zawodowstwo. Miłośnik youngtimerów i sleeperów oraz kultowego już Top Gear - posiadacz wszystkich wydanych numerów polskiej wersji magazynu. Obecna flota: Honda Accord 2010 do jeżdżenia i VW Lupo GTI do kochania.

Podobne artykuły

Mazda RX-7

Mazda RX-7 doczeka się następcy

Autor Damian Kaletka
24/06/2025
0

Co powiecie na takiego następcę RX-7?

kia sportage 2025 uk version

Sportage kusi ceną

Autor Paweł Oblizajek
24/06/2025
0

Kia wykorzystała swój potencjał. Po sukcesie pierwszego modelu Cee'd przyszły kolejne. Jednym z ojców dobrej sprzedaży marki jest SUV -...

Maserati

Co dalej z Maserati?

Autor Damian Kaletka
23/06/2025
0

Włosi znajdują się na mocnym minusie.

Opel Corsa Irmscher Edition – tylko 40 egzemplarzy 2

Opel Corsa, którego prawdopodobnie nie zobaczymy

Autor Paweł Oblizajek
23/06/2025
0

Są samochody, które spotkać na ulicy jest niezwykle trudno. Nie chodzi o modele Ferrari czy Lamborghini. Do takich aut należy...

Następny post
Renault Koleos glowne

Test: Renault Koleos 2.0 dCi - kurs w dobrą stronę

Ceneo.pl
Reklama BMW ix

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe

© 2023 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.net

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Elektryczne
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
  • Współpraca

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.NET

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Elektryczne
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
  • Współpraca

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.NET

Go to mobile version
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zamknij