Volvo zamiast wydawania milionów na reklamy podczas finału Super Bowl przygotowało grę, w której rozda samochody o wartości miliona dolarów. Gdzie jest haczyk?
Volvo Safety Sunday ruszy 2 lutego i będzie ściśle powiązane z tym popularnym meczem futbolu amerykańskiego.
Co trzeba będzie zrobić?
Wejść na specjalną stronę, zaprojektować swoje Volvo i zgłosić swój udział potwierdzając dane. Wśród zgłaszających będą losowani zwycięzcy i te wybrane przez siebie egzemplarze będzie można wygrać.
Niestety zabawa dojdzie do skutku tylko wówczas, gdy podczas meczu pojawi się safety touch (tzw. bezpieczne zagranie – pojęcie w futbolu amerykańskim określające sytuację, w której drużyna broniąca się zdobywa 2 punkty). Podczas 53 gier Super Bowl zdarzyło się to tylko 9 razy, więc szansę są małe.
Życzymy powodzenia!
Konrad Stopa
fot. Volvo