Site icon Moto Pod Prąd

Volvo będzie dostępne tylko online?

Czy samochody Szwedzkiej marki Volvo będzie można kupić już tylko przez internet?

Na początku ten pomysł może wydać się absurdalny. Oczywiście, czasy pandemii zmieniły lekko postrzeganie internetu oraz zakupów online. Czy ten model sprzedaży sprawdzi się także w przypadku samochodów? Zakup samochodu wiąże się przecież z wydatkiem znacznie wyższej kwoty. Pomimo tego, Szwedzka marka twierdzi, że tego typu transakcje to przyszłość.

Carwow z siedzibą w Londynie jest największą platformą internetową sprzedaży nowych samochodów w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Hiszpanii. I właśnie w tej firmie Volvo upatruje swojej wielkiej szansy. Z tego właśnie tytułu Volvo Cars Tech Fund zainwestował dziesiątki milionów koron szwedzkich w akcje wspomnianej firmy.

Głównym celem Volvo jest osiągniecie pułapu sprzedaży internetowej na poziomie pięćdziesięciu procent. Ambitny plan ma być zrealizowany do 2025 roku. Czy tego rodzaju sprzedaż ma szanse bytu? Czy zakup na odległość będzie kolejnym sukcesem marki Volvo? Na ten pytania na razie nie ma odpowiedzi. Pewne jest natomiast jedno, Szwedzka marka od dłuższego czasu idzie w wielu kwestiach pod prąd i odnosi sukcesy. Być może sprzedaż internetowa będzie kolejnym z nich.

Tekst: Paweł Oblizajek

Zdjęcia: Volvo

Exit mobile version