• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Tuning ze smakiem – BMW M3 E30 by Vilner

Bartłomiej Puchała Autor Bartłomiej Puchała
11/12/2018
w Fascynacje, Newsy
0
1990 bmw m3 by vilner

1990 bmw m3 by vilner

144
SHARES
1.3k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Czy klasyka takiego jak M3 warto tuningować? Bułgarski tuner Vilner twierdzi, że tak.

Tuning takich aut jak BMW M3 E30 to delikatna sprawa. Granica między wioską, a dobrym smakiem jest bardzo cienka, szczególnie w przypadku marki BMW. Tym razem jednak się udało – to E30 wygląda fenomenalnie!

Warto przeczytać

I jest – nowa Dacia Duster

Chiński elektryk Skyworth Skyhome może wspierać emocjonalnie kierowcę

Zapowiada się koniec Pandy z Włoch?

Z zewnątrz zastosowano oryginalne panele od ultrarzadkiego modelu M3 Evo II. Koła to kultowe BBS-y z czerwonym środkiem korespondującym z lakierem Imola Red II. Do tego customowe lampy tylne i przydymione klosze z przodu. Jest styl.

ADVERTISEMENT

Już jest dobrze, a jeszcze nie widzieliście środka. Tam królują obszyte w szkocką kratę kubełki Sparco ze wstawkami ze skóry. Jest też sporo kraciastej tkaniny oraz obszyta skórą kierownica Momo. Tylne fotele wyleciały, by zrobić miejsce na półklatkę bezpieczeństwa.

Silnik to nie seryjne 4-cylindrowe serce, lecz R6 wyciągnięte z następnej generacji M3 E36. Ma 320 KM i 350 Nm momentu obrotowego, co przy masie auta na poziomie 1200 kg powinno dawać frajdę z jazdy. Ktokolwiek kupi ten samochód, powinien na nim jeszcze dobrze zarobić w przyszłości.

Bartłomiej Puchała
fot. Vilner

Tagi: aktualnościBMWbmw m3newstuning
Poprzedni post

Kupujemy samochód w Szwajcarii – kilka propozycji

Następny post

Nissan GT-R50 od Italdesign doczeka się produkcji

Bartłomiej Puchała

Bartłomiej Puchała

Nie jest fanem szybkiej jazdy. Dużo większą przyjemność sprawia mu płynność prowadzenia. Dziennikarstwo motoryzacyjne to dla niego zabawa i hobby, choć marzy o przejściu na zawodowstwo. Miłośnik youngtimerów i sleeperów oraz kultowego już Top Gear - posiadacz wszystkich wydanych numerów polskiej wersji magazynu. Na co dzień upala prawie trzydziestoletnie W124.

Podobne artykuły

Dacia Duster nowa

I jest – nowa Dacia Duster

Autor Konrad Stopa
29/11/2023
0

Dacia Duster w 2024 zyska ciekawe nadwozie, lepsze wnętrze, ale stanie się też hybrydą. Jak oceniacie te zmiany? To już...

Skyworth Skyhome

Chiński elektryk Skyworth Skyhome może wspierać emocjonalnie kierowcę

Autor Damian Kaletka
28/11/2023
0

I to wszystko za około 140 000 złotych.

FiatConceptCentoventi032019 2

Zapowiada się koniec Pandy z Włoch?

Autor Paweł Oblizajek
28/11/2023
0

Fiat Panda to chyba najbardziej popularny aktualnie model włoskiego producenta. Chociaż zawsze był w cieniu modelu 500 to ma swoje...

Lancia Pu+Ra Zero Concept

Prace nad nową Lancia Ypsilin trwają

Autor Paweł Oblizajek
28/11/2023
0

Po ostatnich medialnych doniesieniach powrót Lancii jest coraz bardziej realny. Jak do tej pory widzieliśmy tylko premierę prototypu o nazwie...

Następny post
preview 928x522

Nissan GT-R50 od Italdesign doczeka się produkcji

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe
  • opony zimowe

© 2023 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.net

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.NET

Go to mobile version