Audi A1, choć całkiem niedawno weszło do produkcji, właśnie otrzymało kilka cięć skalpelem po młodocianych zmarszczkach. Pod maskę trafiły też zupełnie nowe silniki.
A-jedynka ma teraz nowy grill, większą paletę lakierów, zmienione koła, grafikę reflektorów oraz większą możliwość personalizacji wnętrza. Jest też dłuższa o 2 cm, a w opcji pojawiło się adaptacyjne zawieszenie.
To jednak nie wszystko. Miłośnicy jazdy o kropelce otrzymali całkowicie nową paletę silników. Tak, nie mylicie się – trzycylindrowych. Pierwszy ma pojemności 1-litra i moc 95 KM. Drugi to diesel o pojemności 1.4-litra i mocy 90 KM. Ci, dla których jeden cylinder więcej robi znaczenie mogą wybierać wśród: wzmocnionej benzyny 1.4 turbo o mocy 148 KM, również podkręconego 116-konnego diesla o pojemności 1.6-litra oraz 1.8 TFSI o mocy uwaga – 189 KM. Moc Audi S1 pozostała niezmieniona.
Trzeba przyznać, że VAG nie ociąga się ze zmianami…
agier
fot. materiały producenta