Toyota uzupełnia ofertę crossoverów

Japoński koncern szykuje globalnego konkurenta dla Nissana Juke’a i innych liderów segmentu crossoverów.

 

Tak duży producent nie może pozwolić sobie na brak przedstawicieli w najlepiej prosperujących segmentach. Toyota C-HR wypełni dużą lukę w ofercie Japończyków jaką niewątpliwie był brak miejskiego, małego SUV-a. C-HR ma szansę powalczyć o klienta w Polsce, gdzie Toyoty cieszą się dużym zainteresowaniem i renomą.


Design małego SUV-a charakteryzuje się ostrymi liniami, pochyloną linią dachu ze spoilerem nad tylną szybą oraz ukrytymi klamkami tylnych drzwi. W gamie Toyoty będzie to zdecydowanie wyróżniający się model w pozytywnym tego słowa znaczeniu.

 

2016 C HR Detail 18  mid Toyota uzupełnia ofertę crossoverów

 

Japończycy położyli nacisk na wykończenie wnętrza ze względu na chęć konkurencji z segmentem premium. W ofercie pojawi się skóra Nappa oraz ozdobne wykończenia; wszystko w wielu dostępnych konfiguracjach. Za napęd małej Toyoty odpowiedzialne będą silniki benzynowe 1.2 Turbo 116 KM lub hybryda o mocy 122 KM. Producent spodziewa się szczególnej popularności właśnie wersji hybrydowej.


Polski cennik Toyoty C-HR ma się pojawić już wkrótce, we wrześniu. Samochód wypełni lukę pomiędzy Aurisem Touring Sports ( 67 900 zł), a RAV4 (108 900 zł). Zapowiada się naprawdę ciekawy, mały SUV.

 

Bartłomiej Puchała

fot. Toyota

Dyskusja

komentarzy

Bartek Puchała

Nie jest fanem szybkiej jazdy. Dużo większą przyjemność sprawia mu płynność prowadzenia. Dziennikarstwo motoryzacyjne to dla niego zabawa i hobby, choć marzy o przejściu na zawodowstwo. Miłośnik youngtimerów i sleeperów oraz kultowego już Top Gear - posiadacz wszystkich wydanych numerów polskiej wersji magazynu. Na co dzień upala prawie trzydziestoletnie W124.