Chińska motoryzacja trafia do Polski coraz częściej. Tutaj prezentuję nowe MG HS, która pojawi się w przyszłym roku. Obstawiam, że do tej pory chińskich aut na polskich ulicach będzie sporo!
Nowa generacja będzie mogła pochwalić się nową karoserią, ale także silnikami i rodzajami napędu. Spokojnie, elektryka w tym modelu nie będzie i chyba dobrze. Klientów zdobywa się w Europie głównie konwencjonalnymi samochodami.
Auto pokazano na festiwalu prędkości w Goodwood – w końcu MG ma korzenie brytyjskie.

Auto ma prawie 4,7 m długości i niemal 2,76 m rozstawu osi, a to oznacza, że samochód urósł o prawie 5 centymetrów. Samo nadwozie zyskało całkiem nowy przód z ogromną osłoną chłodnicy i małymi reflektorami i blendą łączącą te przednia światła. Cała sylwetka to jednak zwykły pomysł na SUV-a, więc myślę, że znajdzie na siebie jakiś chętnych.
O wnętrzu zbytnio wam nie opowiem, bo mamy tylko jedno zdjęcie i to jeszcze z boku, więc niewiele widać. Wrażenie robi ciekawy drążek automatu, a reszta wygląda podobnie jak obecnie. Mam jednak nadzieję, że poprawiono system infomedialny!

Nowe MG HS – silniki
Klienci do dyspozycji będą mieli wybór z poniższych opcji:
- 1,5 l turbo z mocą 169 KM (275 Nm)
- hybryda plug-in oparta na powyższym silniku z mocą 300 KM i baterią prawie 25 kWh (na prądzie przejedzie około 120 km).
Pierwszą opcję możemy wybrać z automatem lub 6-biegowym manualem. Hybryda ma tylko automat.
W Wielkiej Brytanii ceny startują od 25 tysięcy funtów.
A to oznacza, że w Polsce samochód może kosztować około 125 tysięcy złotych, a hybryda od 160 tysięcy złotych. Oczywiście to tylko nasze kalkulacje, a nie oficjalne ceny.
Konrad Stopa
fot. MG








Komentarze 1