• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Test: Smartfon Lark Cirrus 4.0

Konrad Stopa Autor Konrad Stopa
13/10/2014
w Tech
0
IMG 0131

IMG 0131

136
SHARES
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Posiadanie smartfona jest dziś prawie tak pospolite, jak ubieranie się w jeansy – każdy z nich korzysta i coraz trudniej się wyróżnić. I tak jak w przypadku ubrań, tak i w przypadku elektroniki możemy postawić na wschodzące marki, których nazwa nie wzbudza pożądania, ale cena jest miła dla portfela. Postanowiliśmy sprawdzić co potrafi Lark Cirrus 4.0 za symboliczne 299 zł. Czy warto się nim zainteresować?

Warto przeczytać

Test: Yanosik GTm – nowy przyjaciel na drodze

Najlepsza kamera samochodowa przód tył, czyli Vantrue E2

Test: Navitel CL100 – poręczny odkurzacz samochody

Co otrzymujemy za rzeczone 299 zł? Całkiem sporo. Nazwa Cirrus 4.0 nie jest przypadkowa. Telefon posiada bowiem 4-calowy wyświetlacz o rozdzielczości 800×480 pikseli. Nie są to wyżyny najnowszej technologii, ale wszystko wyświetlane jest w miarę poprawnie, a co najważniejsze – czytelnie.

Sercem smartfona jest dwurdzeniowy procesor Cortex A-7 o taktowaniu 1,2 Ghz. Może niewiele, ale szczerze powiedziawszy mam podobne parametry w swoim netbooku, z którego właśnie do was piszę. Wracając jednak do tematu, wsparciem procesora zajmuje się 512 MB pamięci RAM.

 

IMG_0127

 

Parametry te pozwalają na swobodne korzystanie z telefonu, ale także funkcji smartfonowych – czyt. filmy, muzyka, surfowanie po Internecie czy gry. Nie radzę jednak robić wszystkiego na raz, ponieważ telefon może się lekko przyciąć. Ponadto aplikacji oraz plików nie zmieścimy za wiele. Wbudowana pamięć urządzenia to 4 GB. Na szczęście do dyspozycji jest jeszcze slot kard MicroSD.

System zainstalowany w telefonie to Android 4.2, który jednocześnie obsługuje 2 karty SIM w technologii 3G HDSPA. Do tego oczywiście wszechobecny moduł GPS oraz 5 Mpix aparat. Takie rzeczy w telefonie za 300 zł? Prawda, że nieźle?

A to nie wszystko. Kupując Cirrusa 4.0 otrzymujemy od razu kilka dedykowanych aplikacji. Wiele z nich jest przydatna (np. NaviExpert), ale Onet News, Nexto czy Legimi, którymi producent zapewne sfinansował prace nad nowym produktem, już niekoniecznie. Oczywiście można sobie te aplikacje usunąć.

Inną zaletą tego smartfona jest jego prostota i solidne wykonanie. Mimo, że obudowa jest w całości plastikowa, to wydaje się być nieźle spasowana (nic nie trzeszczy), a co ważne telefon jest bardzo lekki i dobrze leży w dłoniach. Co więcej mamy do wyboru trzy kolory urządzenia. Mnie trafił się czarny, ale jest jeszcze biały oraz czerwony.

 

IMG_0124

 

Czy poleciłbym smartfona Larka? Niewymagającym klientom jak najbardziej. Sprawdzi się również jako drugi telefon lub pierwszy telefon dziecka. Zagra nim spokojnie w POU, a jeśli się zgubi lub zniszczy, nie będzie to taki dramat, jak w przypadku nowego Iphone’a.

 

Konrad Stopa

 

IMG 0122
IMG 0122
IMG 0125
IMG 0125
IMG 0127
IMG 0127
IMG 0129
IMG 0129
IMG 0123
IMG 0123
IMG 0124
IMG 0124
IMG 0132
IMG 0132

 

 

Tagi: 4 cale4.0cirrusgsmkomórkalarklark cirrus 4smartfon larkatechnologiatechnologietelefon lark cirrustest cirrus
Poprzedni post

Znalezione: Lotus Omega – klasyk, który zdziera asfalt

Następny post

Zabawa za kółkiem czy jeszcze rajd?

Konrad Stopa

Konrad Stopa

Motopasjonat z krwi i kości, który pisze o samochodach z wielką przyjemnością czekając na komentarze, nawet te uszczypliwe. Od małego poznawał auta na ulicy po dźwięku silnika i już wtedy marzył, by zmieniać "cztery kółka" jak rękawiczki - dzięki Motopodprad.pl to się spełnia! Tego zapaleńca znajdziecie też na Instagramie - @stopao

Podobne artykuły

Yanosik GTm 3

Test: Yanosik GTm – nowy przyjaciel na drodze

Autor Bartosz Kowalczyk
13/03/2023
0

Mandaty wzrosły, a polowanie na kierowcę trwa i trwać będzie. Oczywiście należy jeździć bezpiecznie, zgodnie z przepisami, ale warto jednak...

vantrue e2 przod tyl

Najlepsza kamera samochodowa przód tył, czyli Vantrue E2

Autor Redakcja Motopodprad
06/02/2023
0

Bez wątpienia gadżet jakim jest kamera samochodowa to niemalże obowiązkowe wyposażenie każdego pojazdu, zwłaszcza po ostatnich zawirowaniach w przepisach, ale...

Navitel CL100 1

Test: Navitel CL100 – poręczny odkurzacz samochody

Autor Konrad Stopa
31/01/2023
0

Dbanie o czystość swojego samochodu to jedna z zalet dobrego kierowcy. Warto więc mieć pod ręką sprawdzony sprzęt, by łatwo...

Alcolife Free 7

Test: Alkomat Alcolife Free – warto go zabrać

Autor Konrad Stopa
17/01/2023
0

Nigdy w życiu nie propagowaliśmy jazdy samochodem po spożyciu alkoholu, ale w związku ze zmianą przepisów odnośnie prowadzenia w stanie...

Następny post
2014 10 13 09 41 40 ARS MARKLOWICE 2014 WAWOK SIKORA YouTube

Zabawa za kółkiem czy jeszcze rajd?

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ceneo.pl

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.net

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.NET