• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Test: Renault Master – drogowa pomoc autostradowa

Bartosz Kowalczyk Autor Bartosz Kowalczyk
01/09/2020
w Użytkowe
0
Renault Master autostradowy 7 e1598348585819

Renault Master autostradowy 7 e1598348585819

138
SHARES
1.3k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Bardziej specjalizowanej zabudowy na łamach naszego portalu sobie nie przypominam! Przed Państwem autostradowa pomoc drogowa!

Master w wydaniu autostradowym nie występuje w trybie incognito. Z daleka rzuca się w oczy pomarańczowo żółty lakier, którym pokryty został furgon. Ponadto w połowie wysokości całe nadwozie opasa żółta informacja o funkcji jaką Master pełni na drodze. Dopełnienie całości stanowi stroboskopowy kogut na dachu z napisem służba autostradowa. a na tylnych narożnikach również lampy błyskowe. Z daleka zaś Mastera można dojrzeć dzięki rozstawianemu znakowi z możliwością zaprogramowania napisu.

Warto przeczytać

Test: Mitsubishi L200 Stark Steinbauer — pick-up na sterydach

Test: SsangYong Musso Grand 4WD — pickup, który nie do końca chce w teren

5 minut z… Ford F-150 Lightning

Sam znak podnosi się za pomocą siłowników. Funkcję niecodziennego akcesorium umożliwia sterownik umieszczony w aucie. Przewodowy pilot jest prawdę powiedziawszy zainstalowany niedbale. Cóż targający się kabel nie stanowi tu problemu, ale centralka odstającą pod osłonami nie wygląda estetycznie. Rozumiem, że to dostawczak i że estetyka nie stoi na pierwszym miejscu, ale bez przesady.

Wnętrze poza wspomnianym elementem pozbawione jest zmian. Większe dostosowanie do potrzeb specjalnych poczyniono na pace auta.

Drogowa pomoc – paka

Przestrzeń ładunkowa została dostosowana do potrzeb załogi. W zasadzie auto to zwykły furgon, którego wnętrze zostało pokryte polipropylenowymi płytami. Ściany boczne oraz sufit całościowo zabezpieczają panele blaszane auta.W suficie oświetlenie wykonane jest w technologii LED oraz tradycyjne. Pełne oświetlenie to trzypunktowe światło LED oraz punktowe źródło światła nad tylnymi drzwiami. Lampy posiadają dwa oddzielne włączniki, które umieszczone zostały przy obu drzwiach.

Podłoga zaś to antypoślizgowa sklejka, a nadkola zabudowano z tworzywa sztucznego – ABS. Centralnym elementem pojazdu jest zabudowa serwisowa StoreVan. Wymiary regału to 152cm wysokości na 165 cm długości. Głębokość półek to 36cm. Zabudowa składa się z 6 sekcji. Górne trzy kondygnacje to przestrzeń podzielona na 6 kuwet każda, posiadających wewnętrzne wyłożenie w postaci antypoślizgowych mat. Pozostałe trzy kondygnacje to zwykłe półki na większe przedmioty. Cztery z sześciu poziomów są otwierane.

Na lewym boku regału zabudowca przeznaczył miejsce na podajnik do papieru oraz głębokie kieszenie na spraye. Z prawej zaś miejsce znalazł uchwyt na przewody. Lewe drzwi skrzydłowe zagospodarowano pod 5 litrowy zbiornik do mycia rąk oraz pojemnik na mydło.

Na pokładzie pojazdu miejsce znaleziono na uchwyty na łopaty. Resztę ładunku producent przewidział do zabezpieczenia za pomocą listew montażowych po obu stronach pojazdu oraz drążków rozporowych.

Po drugiej stronie pojazdu umieszczono dwu kondygnacyjny segment do składania dłuższych przedmiotów. Górna część podobnie jak kuwety w regale wyścielono matą antypoślizgową. Cały segment ma wymiar 194 cm długości na 50 cm wysokości. Głębokość to podobnie jak w zabudowie serwisowej 36 cm.

Za szoferką miejsce znalazł przepastny schowek w postaci długiego kufra. Zamykany od góry schowek ma wymiary 153 cm długości na 50 cm wysokości. Głębokość całego elementu to 45 cm.

Podsumowanie

Zabudowa serwisowa na masterze spełnia swoje zadanie, będąc łatwą w użyciu i kompletną. Na uwagę zasługuję wiele rozwiązań umożliwiających umieszczenie specyficznych narzędzi oraz przemyślane sposoby montażu ładunku przy zmodyfikowanej pace.

Tekst i zdjęcia: Bartek Kowalczyk

Renault Master – drogowa pomoc autostradowa

Master autostradowy – punktacja

Wygląd:
7 out of 10 stars (7 / 10)
Wnętrze:
6 out of 10 stars (6 / 10)
Silnik:
8 out of 10 stars (8 / 10)
Skrzynia:
8 out of 10 stars (8 / 10)
Przyspieszenie:
7 out of 10 stars (7 / 10)
Jazda:
8 out of 10 stars (8 / 10)
Zawieszenie:
8 out of 10 stars (8 / 10)
Komfort:
8 out of 10 stars (8 / 10)
Wyposażenie:
7 out of 10 stars (7 / 10)
Cena/jakość:
7 out of 10 stars (7 / 10)
Ogółem:
7.4 out of 10 stars (74/100)

Master autostradowy – zdjęcia

Master autostradowy – dane techniczne

Silnik: R4, turbodiesel
Pojemność: 2298cm³
Moc: 180 KM przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 400 Nm przy 1500 obr/min
Skrzynia biegów: manualna, sześciobiegowa
Cena: furgon od 93 300 zł netto, 32 400 zł netto zabudowa – egzemplarz testowy około 145 tys zł netto

Tagi: autostradowaautostradowymasterrenaultrenault master
Poprzedni post

Rolls-Royce Ghost, czyli mini-Phantom

Następny post

Skoda Enyaq iV – RWD lub AWD, a może RS?

Bartosz Kowalczyk

Bartosz Kowalczyk

Pasjonat motoryzacji od najmłodszych lat. Lubi pogrzebać przy swoim aucie i naprawiać je samodzielnie. W testach zwraca szczególną uwagę na frajdę z jazdy oraz walory użytkowe samochodu. Z wykształcenia logistyk, traktujący dziennikarstwo motoryzacyjne jako przyjemną zabawę i rozwijanie swojego hopla. Miłośnik podróży starający się czerpać przyjemność z każdego pokonanego kilometra w swoim obecnym aucie – audi A3 Sportback. Największe marzenie motoryzacyjne – odrestaurowanie Youngtimera i podróż po zachodniej Europie.

Podobne artykuły

Mitsubishi L200 Stark Steinbauer 2021 04

Test: Mitsubishi L200 Stark Steinbauer — pick-up na sterydach

Autor Marcin Koński
23/01/2023
0

Mitsubishi L200 Stark, to samochód który musi przejąć pałeczkę topowej terenówki i ma ku temu wszelkie predyspozycje. Nie tylko mowa...

SsangYong Musso Grand 4WD 2022 06

Test: SsangYong Musso Grand 4WD — pickup, który nie do końca chce w teren

Autor Marcin Koński
23/11/2022
0

Samochód użytkowy typu pickup, na pewno kojarzy się z iście terenową specyfikacją. Auto oparte na ramie, z dołączanym napędem na...

Ford F 150 Lightning 24

5 minut z… Ford F-150 Lightning

Autor Konrad Stopa
21/11/2022
1

Ford zrobił mi urodzinowy prezent i pozwolił pojeździć elektrycznym pickupem prosto z USA. Na polskiej ziemi sprawdzałem nowoczesną wizję auta...

evito 03

Test: Mercedes-Benz eVito Furgon 66 kWh – większa bateria, większa użyteczność

Autor Redakcja Motopodprad
25/10/2022
0

Dostawcza wersja elektrycznego Vito na reszcie doczekała się liftingu. Sprawdźmy zatem czy większy akumulator i kilka innych usprawnień zwiększyły jego...

Następny post
skoda enyaq iv 5

Skoda Enyaq iV - RWD lub AWD, a może RS?

Ceneo.pl

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe
  • Pozycjonowanie stron vd.pl

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.net

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.NET