• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Test: Prido i7 pro – kamerka z 2019

Konrad Stopa Autor Konrad Stopa
19/12/2019
w Tech
0
prido i7 pro 3

prido i7 pro 3

142
SHARES
1.3k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Przechodząc po zwykłym osiedlowym parkingu prawie w co drugim aucie można zauważyć na szybie zawieszony i mrugający wideorejestrator. Nie chciałem być gorszy i w moim aktualnym samochodzie pojawiła się kamerka Prido i7 pro.

Domyślacie się pewnie, że skoro nazwa zawiera pro, a numer jest wysoki to w teście dostałem najmocniejszy i najdroższy sprzęt tej świeżej firmy z Polski, która próbuje sobie poradzić na ciężkim rynku motoryzacyjnych akcesoriów. Wcześniejszą wersję i5 testowaliśmy już wcześniej, więc również warto zajrzeć.

Warto przeczytać

Test: Navitel CL100 – poręczny odkurzacz samochody

Test: Alkomat Alcolife Free – warto go zabrać

Test: Kamera Xblitz Jera – dla taksówkarza

W zestawie z Prido i7 pro…

Czeka na nas pełno przydatnych i przemyślanych rozwiązań. Oprócz samego urządzenia w pudełku znalazłem uchwyt, instrukcję, bardzo długi kabel USB (ponad 3,5 metra z końcówką microUSB do kamery) oraz zasilacz do gniazdka zapalniczka z dwoma slotami USB, więc jest to dla mnie nowość. Gdyby przyssawka nie wystarczyła do zamontowania to są jeszcze kawałki dwustronnej taśmy.

A to wszystko za przyzwoite 499 złotych.

Bohater testu

Sam wideorejestrator stworzony jest z odpornego plastiku, ale dość nieprzyjemnego w dotyku. Duży, 2,7-calowy wyświetlacz pozwala zobaczyć nagrywany obraz, a fizyczne przyciski obok ekranu pozwalają na łatwą obsługę. Bardzo dobrze, że nie zastosowano tutaj funkcji dotykowej, bo w małych urządzeniach moim zdaniem nie ma to sensu. Mam jednak uwagę co do wykonania, ponieważ urządzenie jest bardzo lekkie i wydaję się nie być zbyt odporne na upadki.

Z drugiej jednak strony w technicznych bebechach wideorejestratora znajdziemy procesor od firmy Novatek (oznaczenie 96658), który zapewnia optymalną i co najważniejsze, szybką pracę urządzenia, nawet z dużą kartą pamięci (microSD do 256 GB).

Drugim ważnym element kamery jest sama soczewka, która jest 6-warstwowa i szklana. Dokładając sensor optyczny Starvis zapewnia wyraźne nagrywanie o każdej porze dnia i nocy. Obraz jakości FULL HD 1080P z 60 klatkami na sekundę pozwoli na spokojne obejrzenie tablic rejestracyjnych innych użytkowników drogi. Zakres kamery to 150 stopni, co nie jest może rekordowe.

Pliki zapisywane na kamerze są w formacie MOV (H.264), a zdjęcia w formacie JPEG.

Czas na użycie Prido i7

Instalacja kamerki, to naprawdę kwestia chwili. Wszystko robi się intuicyjnie, a po odpowiednim połączeniu sprzęt automatycznie włącza się po odpaleniu zapłonu auta (kluczykiem lub starterem). Analogicznie dzieje się, gdy zgasimy samochód – wówczas obraz na kamerce również gaśnie.

Nie znaczy to jednak, że sprzęt wyłącza się na amen. Prido i7 pro to kamerka ze średniej półki, więc gwarantuje swoją obecnością bezpieczeństwo samochodu przez czuły monitoring. Zaawansowany G-sensor zarejestruje wideo i zablokuje przed nadpisaniem sytuację z przeciążenia auta.

Fotka z kamery

Przy pierwszym uruchomieniu warto jednak poszperać w menu i ustawić najwyższe jakości nagrywania, włączyć tryb parkingowy, a także ustawić czułość G-sensora. Wszystko to robi się bardzo łatwo, bo oczywiście menu jest w języku polskim. Wystarczy to zrobić raz i później można już nie ruszać kamerki w ogóle.

A dlaczego? Dzięki modułowi Wi-Fi nagrane filmy możemy przesłać bezprzewodowo na swój telefon i tam je śledzić.

Jak widać na załączonym wideo obraz naprawdę nie rozczarowuje patrząc na cenę tego urządzenia. Warto więc wziąć pod uwagę ten sprzęt jako pomysł na prezent, bo do gwiazdki nie zostało już tak dawno. Pamiętajcie, że spóźnionemu Mikołajowi żaden kierowca nie powie nie. Ja bym nie narzekał, a polskiej firmie życzę powodzenia. Zobaczymy jak będzie rozwijać się ich sukces.

Konrad Stopa

  • Fotka z kamery
Tagi: pridowideorejestratorwifi
Poprzedni post

Przerejestrowanie samochodu – najważniejsze informacje

Następny post

Test: Renault Clio 1.3 TCe – to powinien być Samochód Roku

Konrad Stopa

Konrad Stopa

Motopasjonat z krwi i kości, który pisze o samochodach z wielką przyjemnością czekając na komentarze, nawet te uszczypliwe. Od małego poznawał auta na ulicy po dźwięku silnika i już wtedy marzył, by zmieniać "cztery kółka" jak rękawiczki - dzięki Motopodprad.pl to się spełnia! Tego zapaleńca znajdziecie też na Instagramie - @stopao

Podobne artykuły

Navitel CL100 1

Test: Navitel CL100 – poręczny odkurzacz samochody

Autor Konrad Stopa
31/01/2023
0

Dbanie o czystość swojego samochodu to jedna z zalet dobrego kierowcy. Warto więc mieć pod ręką sprawdzony sprzęt, by łatwo...

Alcolife Free 7

Test: Alkomat Alcolife Free – warto go zabrać

Autor Konrad Stopa
17/01/2023
0

Nigdy w życiu nie propagowaliśmy jazdy samochodem po spożyciu alkoholu, ale w związku ze zmianą przepisów odnośnie prowadzenia w stanie...

Xblitz Jera 7

Test: Kamera Xblitz Jera – dla taksówkarza

Autor Bartosz Kowalczyk
10/01/2023
0

Posiadanie kamerki poza większą pewnością na drodze potrafi uratować tyłek. Na rynku jest obecnie tyle opcji, wariantów, że można wybrać...

huawei matebook

Świąteczne oferty Matebooków od Huawei – oto nasze propozycje!

Autor Redakcja Motopodprad
23/12/2022
0

W poszukiwaniu odpowiedniego prezentu na święta łatwo się pogubić. Wybór nie jest prosty - zwłaszcza, jeśli zależy nam na czymś...

Następny post
profilowe 2

Test: Renault Clio 1.3 TCe - to powinien być Samochód Roku

Ceneo.pl

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.net

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.NET