• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Szok. Lancia Ypilon przeszła kolejny lifting

Paweł Oblizajek Autor Paweł Oblizajek
07/09/2023
w Newsy
1
Lancia Ypsilon 2016 1024 03

Lancia Ypsilon 2016 1024 03

215
SHARES
2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Jak widać na powyższym przykładzie, dla Włochów nie ma rzeczy nie możliwych. Ypsilon, którego produkcja powinna już dawno się zakończyć przeszedł kolejny lifting.

Na wstępie należy przypomnieć, że obecna Lancia Ypsilon zadebiutowała aż 12 lat temu. To model, który chyba ma najdłuższą historię wytwarzania nie licząc kultowego Fiata 500. Ten ostatni z resztą nawiązuje do sławnej siostry z lat 60-tych a jego uroda sprawia, że w dalszym ciągu budzi spore zainteresowanie.

Warto przeczytać

Co powiecie na 810-konne ABT Urus Scatenato?

Czy Mazda 6 wróci w wielkim stylu?

Porsche 911 GT3 R rennsport z wielkim skrzydłem

Nieco inaczej jest z Lancia. Marka, która praktycznie już nie istnieje a o odbudowie jej potęgi krążyło już wiele wiadomości produkuje tylko model Ypsilon. Co więcej, model ten dostępny jest wyłącznie na rynku włoskim. Czy kolejny lifting był więc opłacalny? Dla księgowych z Włoch najwyraźniej tak. Zainteresowanie tym prostym, małym autem nie słabnie. Co więcej, jego sprzedaż jest większa niż sprzedaż Alfy Romeo w całej Europie. Patrząc z tej perspektywy – lifting ma jakiś sens. Pozwala utrzymać markę na powierzchni ziemi, przynajmniej do jej ponownego odrodzenia. Czy zatem zaskakuje wersja po kolejnym liftingu? Na pewno nie są to mocno zauważalne zmiany wizualne. Ograniczono się raczej do zmian w wersjach wyposażeniowych.

ADVERTISEMENT
Lancia Ypsilon 2016 1024 07

Do wyboru mamy trzy wersje: Oro, Platino i EcoChic LPG. Ta pierwsza, choć bazowa, nie oferuje złego wyposażenia. Znajdziemy tu 15-calowe alufelgi i klimatyzację manualną oraz szereg niezbędnych systemów bezpieczeństwa. Nieco gorzej wypadają multimedia – mamy tu zaledwie radio z zestawem bluetooth. W wersji Platino dostajemy lepsze multimedia w postaci systemu uConnect, klimatyzację automatyczną, lepszą tapicerkę Seaqual, przyciemniane szyby, chromowane dodatki i inny wzór felg. Najdroższa jest wersja EocChic z LPG. Tanie podróżowanie na gazie LPG zostało wycenione przez Lancie na kwotę 20.900 euro. Najtańsza wersja Oro kosztuje 17.650 euro, ale przy zamówieniu auta przez internet ta kwota spada do 15.950 euro.

Ciekawostką jest fakt, że wersje Oro i Platino korzystają z silnika 1.0 Hybrid o mocy 71 KM. W przyszłym roku możemy spodziewać się długo zapowiadanego następcy tego wiekowego modelu.

Tekst: Paweł Oblizajek

Zdjęcia: Lancia

Tagi: 1.0 HybridEcoChic LPGLanciaLancia WłochyLancia YpsilonliftingOroPlatinoprodukcja modelitapicerka Seaqualuconnect
Poprzedni post

Omoda powoli podbija Europę

Następny post

Renault Kangoo bogatsze o kolejną wersje

Paweł Oblizajek

Paweł Oblizajek

Uwielbia podróże, szczególnie te samochodem. Chciałby na stałe zamieszczać w słonecznej Toskanii i lepiej poznać kulturę życia we Włoszech. Motoryzacją pasjonuje się od najmłodszych lat. Szczególnym zamiłowaniem darzy motoryzacje włoską. Wolne chwile spędza na spacerach z rodziną a w sobotnie wieczory śledzi zmagania angielskiej piłki nożnej. Potrafi też zarwać noc by zobaczyć walki bokserskie na światowym poziomie.

Podobne artykuły

ABT Urus Scatenato

Co powiecie na 810-konne ABT Urus Scatenato?

Autor Damian Kaletka
29/09/2023
0

Brzmi obiecująco.

Mazda 6

Czy Mazda 6 wróci w wielkim stylu?

Autor Damian Kaletka
29/09/2023
0

Czy Mazda 6 może powrócić?

Porsche 911 GT3 R rennsport

Porsche 911 GT3 R rennsport z wielkim skrzydłem

Autor Konrad Stopa
29/09/2023
0

Jeśli sądzicie, że producenci samochodów nie bawią się w tuning swoich modeli to jesteście w błędzie. Poznajcie Porsche 911 GT3...

Volkswagen ID.3

Problemy grupy Volkswagen z elektrykami

Autor Paweł Oblizajek
29/09/2023
0

Czarny scenariusz dotyczący pojazdów elektrycznych powoli się sprawdza. Chociaż wiele z nas nie wierzyło, że tak może się skończyć, to...

Następny post
Renault Grand Kangoo 2

Renault Kangoo bogatsze o kolejną wersje

Komentarze 1

  1. Pingback: Używane: Lancia Y – ekscentryczne Punto | Moto Pod Prąd

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ceneo.pl

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe

© 2023 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.net

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.NET