Nie jest tajemnicą, że marki sportowe marki luksusowe mają się świetnie i to pomimo pandemii. Nie inaczej jest w przypadku Ferrari, które zaliczy 2021 rok do niezwykle udanych.
Pomimo tego, że nie udało mi się jeszcze znaleźć oficjalnych wyników sprzedaży oraz prezentacji dotyczącej skali zainteresowania poszczególnymi modelami marki to już na wstępie Włosi chwalą się wyjątkowo udanym czasem. Sukces – to słowo idealnie pasuje do podsumowania minionego roku.
W 2021 roku Ferrari sprzedało aż 11 155 samochodów. Wynik nie tylko bardzo dobry, ale również o 22% lepszy niż osiągnięty w 2020 roku. Wynik lepszy również niż ten z 2019 roku i o całe 10%.
Dyrektor generalny Ferrari Benedetto Vigna tak skomentował aktualne zainteresowanie samochodami włoskiej marki: ” Mamy największą liczbę zamówień w historii, z dwucyfrowym wzrostem w stosunku do ubiegłego roku i obłożeniem na rok 2023″.
Producent nie zapomniał przy tym o wszystkich współtwórcach sukcesu. Według agencji Routers wszyscy pracownicy Ferrari mogą liczyć na premię roczną sięgającą nawet 12 tysiącom euro.
Tekst: Paweł Oblizajek
Zdjęcia: Ferrari