• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Elektryczne
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
  • Współpraca
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Elektryczne
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
  • Współpraca
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Styl coupe, 600 km zasięgu i napęd AWD – poznaj nowego elektryka Toyoty

Redakcja Motopodprad Autor Redakcja Motopodprad
15/10/2025
w Newsy
0
toyota c hr +

toyota c hr +

167
SHARES
1.5k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Toyota stawia na prąd z przytupem. Nadchodzi C-HR+, czyli zupełnie nowy elektryczny crossover, który ma połączyć sportowy styl z praktycznością i wydajnością. W gamie pojawią się różne wersje napędowe, dwie pojemności baterii i napęd na cztery koła. Przedsprzedaż ruszy w grudniu 2025 roku, ale już dziś wiemy, że to jeden z kluczowych modeli w nowej strategii marki.

Toyota C-HR to jeden z największych sukcesów marki ostatnich lat. Od 2016 roku sprzedano ponad milion egzemplarzy tego modelu w Europie, a teraz czas na elektryczne rozwinięcie tej historii. Nowa Toyota C-HR+ zachowuje drapieżny wygląd w stylu coupe, ale pod karoserią kryje zupełnie nową technikę.

Warto przeczytać

Toyota wzywa ponad milion samochodów do serwisu

Jetour wjeżdża na polski rynek. Trzy modele w szokujących cenach

Peugeot 208 w nowym wcieleniu. Zapomnijcie o silniku spalinowym

Projektanci zadbali też o przestronność. Rozstaw osi wynosi 2750 mm, czyli aż o 110 mm więcej niż w hybrydowej wersji, co przekłada się na 900 mm przestrzeni między przednimi a tylnymi fotelami. Bagażnik ma pojemność 416 litrów, więc nie zabraknie miejsca na codzienne zakupy czy bagaż wakacyjny.

Dwa akumulatory, trzy wersje mocy i napęd AWD

Toyota C-HR+ to prawdziwy pokaz możliwości koncernu w zakresie elektryfikacji. Klienci będą mogli wybrać pomiędzy dwoma bateriami: 57,7 kWh oraz 77 kWh, a także konfiguracjami z napędem na przód lub na wszystkie koła.

Podstawowa odmiana FWD z mniejszym akumulatorem oferuje 167 KM i zasięg do 456 km (WLTP). Wersja z większą baterią ma już 224 KM i przejedzie nawet 609 km na jednym ładowaniu. Najmocniejsza odmiana AWD rozwija imponujące 343 KM, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,2 sekundy i oferuje zasięg do 546 km. W tym wariancie system kontroli skrętu aktywnie rozdziela moment obrotowy między osie, zapewniając lepszą trakcję i stabilność.

toyota c hr + 2
toyota c hr + 2

Technologia, która pracuje dla kierowcy

Podłoga nowej Toyoty C-HR+ została zaprojektowana z myślą o integracji baterii, co zwiększyło sztywność konstrukcji o 30% i obniżyło środek ciężkości o 65 mm. Efekt? Auto prowadzi się pewniej, a komfort jazdy nie ucierpiał i to mimo, że prześwit wciąż wynosi solidne 185 mm.

Układ kierowniczy został zoptymalizowany pod kątem szybszej reakcji, a system eAxle z półprzewodnikami SiC poprawia wydajność i ogranicza straty energii. Dodatkowo, nowa nawigacja potrafi zaplanować trasę z uwzględnieniem punktów ładowania i stanu baterii. Przydatna funkcja, zwłaszcza w dłuższych podróżach.

Zasięg pod kontrolą i komfort bez kompromisów

Toyota dopracowała aerodynamikę, osiągając współczynnik oporu powietrza na poziomie 0,26. Pomogły w tym m.in. płaska podłoga, kanały przed kołami oraz podwójne spojlery z tyłu. Nie zabrakło też pompy ciepła w standardzie, która ogranicza zużycie energii zimą. Podgrzewane fotele i kierownica działają efektywniej niż klasyczna klimatyzacja, a jednocześnie zwiększają komfort.

To wszystko sprawia, że nowa C-HR+ ma być nie tylko dynamiczna i nowoczesna, ale też oszczędna w użytkowaniu. Przedsprzedaż w Polsce ruszy pod koniec 2025 roku.

Myślicie, że ten elektryczny crossover rzeczywiście stanie się kolejnym hitem Toyoty?

Źródło: Toyota

Zajrzyjcie również na nasz kanał na YouTube:

Tagi: c-hr+elektryczna Toyotasamochody elektryczneToyotatoyota c-hr+
Poprzedni post

Test: Honda ZR-V e:HEV Advance – ciekawa opcja do rozważenia

Następny post

Alfa Romeo spróbuje uratować Tonale

Redakcja Motopodprad

Redakcja Motopodprad

Podobne artykuły

Toyota Tundra III CrewMax Long Bed

Toyota wzywa ponad milion samochodów do serwisu

Autor Damian Kaletka
07/11/2025
0

Lepiej nie zwlekać z wizytą w serwisie.

Jetour T2

Jetour wjeżdża na polski rynek. Trzy modele w szokujących cenach

Autor Bartłomiej Puchała
06/11/2025
0

Bogate wyposażenie, ciekawy design i nawet dwulitrowe silniki - z taką ofertą Jetour właśnie wchodzi na polski rynek. Chińska ekspansja...

Peugeot 208

Peugeot 208 w nowym wcieleniu. Zapomnijcie o silniku spalinowym

Autor Damian Kaletka
06/11/2025
0

Nowy Peugeot 208 ma mało wspólnego z poprzednikiem.

Mercedes CLA 2026 4

Mercedes CLA dołącza ze swoją spalinową odmianą – ceny w Polsce

Autor Paweł Zaorski
06/11/2025
0

Nowy Mercedes CLA początkowo pojawił się jedynie w wersji elektrycznej. Obecnie dołącza do niej wersja spalinowa. Ile będzie nas kosztować...

Następny post
TONALE SPECIALE DAY 20165B

Alfa Romeo spróbuje uratować Tonale

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ceneo.pl

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe

© 2023 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.net

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Elektryczne
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
  • Współpraca

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.NET

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Elektryczne
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
  • Współpraca

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.NET

Go to mobile version
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.