• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Sprzedam: BMW E34 518 w stanie niemal idealnym, bez rdzy – youngtimer jak się patrzy!

Adam Gieras Autor Adam Gieras
16/02/2017
w Fascynacje
0
bmw e34 1995 5

bmw e34 1995 5

148
SHARES
1.3k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Szukam nowego właściciela dla mojego BMW e34, jednak zaznaczam, że chciałbym, żeby samochód poszedł w pewne ręce. W BMW nie trzeba niczego dopieszczać na już. To na pewno jeden z niewielu tak zachowanych egzemplarzy w Polsce – w dodatku bez rdzy w standardowych miejscach! 

Warto przeczytać

Trudne Wybory: Renault Clio nowe vs stare

10 kultowych samochodów, których projekt powstał poza macierzystą fabryką

Rolls-Royce w formie karawanu pogrzebowego

Prezentowane BMW e34, zwane przeze mnie i moją narzeczoną pieszczotliwie Białuszkiem, oficjalnie za 3 lata otrzyma status pełnoprawnego youngtimera i będzie można go zarejestrować na żółte blachy (myślę, że przy dobrej woli konserwatora można by to zrobić już dziś – BMW e34 produkowane były od 1987 roku).

ADVERTISEMENT

Samochód został przeze mnie kupiony w styczniu 2015 w Wyjątkowe-Samochody.pl przy asyście zakupowej WyszukanychSamochodów.pl i od pierwszego dnia w moich rękach mógł liczyć na dobre traktowanie. Zresztą nadal może – auto jest cały czas garażowe, często myte i konserwowane.

Od momentu zakupu wymieniłem lub usprawniłem bardzo wiele części, przez co uczciwie mogę powiedzieć, że samochód na chwilę obecną jest w 100 % sprawny.

Przez dwa lata przejechałem BMW jedynie 21 tysięcy kilometrów wymieniając w tym czasie dwa razy olej ze wszystkimi filtrami, raz płyn hamulcowy, płyn chłodniczy oraz czynnik klimatyzacji. BMW nigdy mnie nie zawiodło w trasie, dzięki czemu nie obawiałem się nim jechać w wakacje 2016 do Chorwacji (w dwa tygodnie samochód przemierzył blisko 3,5 tysiąca kilometrów, zużywając średnio 7,5 litra benzyny na 100 km).

Poza standardowymi czynnościami przez dwa lata wymieniłem na nowe, markowe:

13.03.2015 wymiana napinacza paska alternatora, uszczelniacz wału wych. ze skrzyni, wstawienie katalizatora (nowy Bosal); 1 282 zł

26.03.2015 wymiana oleju (GM 10W40) + filtr, wymiana drążka środkowego w zawieszeniu, chłodnica klimatyzacji + osuszacz (nowe), uszczelniacze: rozrządu, wybieraka SBM, pokrywy zaworów, simmering na wale rozrządu, termostatu, czujnika wału rozrządu, skasowanie luzu na kierownicy; 1 301 zł

2.04.2015 ustawienie zbieżności kół; 100 zł

3.04.2015 wymiana wiązki reflektora; 50 zł

6.04.2015 serwis i nabicie układu klimatyzacji; 160 zł

12.10.2015 sprzęgło kompletne Sachs, trzpień łapy sprzęgła, obój mocowania wydechu, filtr kabinowy (nowy), sonda lambda, olej skrzyni (Castrol EO80WGL-4), Simmering wału korbowego, króciec wody; 1 154 zł

25.01.2016 wymiana tylnych amortyzatorów (Monroe), poduszek amortyzatorów, odbojów, gum górnych i dolnych osłony amortyzatora, naprawa spryskiwacza szyby przedniej; 950 zł

25.01.2016 przegląd rejestracyjny; 100 zł

10.03.2016 wymiana tylnego lewego przewodu hamulcowego, wymiana płynu hamulcowego; 290 zł

07.04.2016 wymiana oleju (GM 10W40) + filtr oleju, akumulator (3 lata gwarancji); 300 zł

04.07.2016 remont blacharski – naprawa dołów drzwi, prawego progu, wymiana prawego błotnika, wymiana listew gumowych; 2200 zł

14.07.2016 wymiana odmy, wymiana gumowych rurek osprzętu silnika, rury dolotu, uszczelki dyfra oraz oleju w dyfrze; 1000 zł

02.08.2016 przetoczenie tarcz hamulcowych; 180 zł

16.10.2016 profesjonalne zabezpieczenie antykorozyjne w Mike Sander’s

20.01.2017 przegląd rejestracyjny 100 zł (przeszedł bez problemów i uwag – brak luzów, korozji, hamulce jak żyleta).

BMW przeszło naprawę blacharską drzwi i progów. Dodatkowo w październiku 2016 zabezpieczyłem całe podwozie, profile zamknięte, drzwi, podłużnice itd. preparatem Mike Sanders. Auto przez najbliższe lata na pewno nie zardzewieje!

Do BMW dokładam dwa komplety opon firmy Barum z 2015 roku. Zimowe praktycznie 8 mm, letnie 7,5 mm. Obie pary wyglądają jak nowe.

OC do 20.01.2018 (II rata 20.07.2017), przegląd do 20.01.2018.

Auto nie wymaga wkładu finansowego. Można śmiało wsiadać i jeździć, cieszyć się z klasyka i nie martwić awariami współczesnego auta.

Minimalne wady: łatka na fotelu kierowcy, nieprzymocowana do szyby przedniej listwa ozdobna (dokładam do auta), przy dużym mrozie odzywa się bendix rozrusznika, ale tak samo jest od dwóch lat i nie pogłębia się, poci się skrzynia biegów – uszczelniałem ją, ale niestety po dwóch miesiącach znowu zaczęła (moim zdaniem nie warto nic z tym robić).

Wystawiam f-ę VAT zwolniony. Auto znajduje się na warszawskim Ursynowie w garażu podziemnym.

Cena do negocjacji 10 500 zł. Można dzwonić: 504-247-247 lub napisać maila: a.gieras@motopodprad.pl

ZAPRASZAM NA JAZDĘ PRÓBNĄ po mieście, trasie i drodze szybkiego ruchu – udowodnię, że 115 KM wystarczy do sprawnej i bezstresowej jazdy!

Pozdrawiam

Adam Gieras

Zdjęcia z lata 2016:

bmw_e34 bmw e34 1995 (14) bmw e34 1995 (15) bmw e34 1995 (13) bmw e34 1995 (12) bmw e34 1995 (11) bmw e34 1995 (10) bmw e34 1995 (9)

Najaktualniejsze fotki styczeń 2017:

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Tagi: auto bawariaBMWbmw e34bmw klub polskaogłoszeniesprzedamyoungtimer
Poprzedni post

Huayra zrzuca dach

Następny post

Klasyka gatunku: Ferrari 812 Superfast

Adam Gieras

Adam Gieras

Pomysłodawca i pierwszy redaktor naczelny Motopodprad.pl. Warszawiak. Rocznik 84. Z wykształcenia politolog i dziennikarz. Zawodowo, współwłaściciel agencji marketingowej Salesway.pl. Niegdyś pasjonat motoryzacji. Obecnie jej entuzjasta. Dzięki motopodprad.pl udało mu się spełnić niejedno motoryzacyjne marzenie – przetestował kilkaset aut, których testy zamieścił na łamach tego bloga. Sam miał ich w swoim życiu na własność ponad czterdzieści. Uwielbia prostą motoryzację z przełomu lat 80- i 90-tych.

Podobne artykuły

stare clio vs nowe 1

Trudne Wybory: Renault Clio nowe vs stare

Autor Paweł Kaczor
30/11/2023
1

Francuskie samochody mają coś w sobie co nie? Jedni je nienawidzą, drudzy je nienawidzą, trzeci nie kupują aut na F,...

mercedes benz slr mclaren koncept

10 kultowych samochodów, których projekt powstał poza macierzystą fabryką

Autor Bartłomiej Puchała
21/11/2023
0

Za projekt i produkcję niektórych ikon motoryzacji nie były odpowiedzialne firmy, których logo umieszczono na masce. Znaleźliśmy dziesięć takich przykładów....

karawan rolls royce 2

Rolls-Royce w formie karawanu pogrzebowego

Autor Konrad Stopa
17/11/2023
0

Podobno Roll-Royce jest bardzo mocno uczulony na przeróbki swoich samochodów. Ciekawe co powiedzą na karawan pogrzebowy Rolls-Royce na podstawie modelu...

20

Caravans Salon – wspomnienie

Autor Paweł Oblizajek
14/11/2023
0

Wydarzenie Caravans Salon miało miejsce trzy tygodnie temu w Poznaniu. Po krótkiej wizycie emocje jednak nadal nie opadły. Nie ukrywam,...

Następny post
ferrari 812 superfast 2 e1487268853172

Klasyka gatunku: Ferrari 812 Superfast

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe
  • opony zimowe

© 2023 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.net

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.NET

Go to mobile version
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zamknij