Sprzedam: BMW E34 518 w stanie niemal idealnym, bez rdzy – youngtimer jak się patrzy!

Szukam nowego właściciela dla mojego BMW e34, jednak zaznaczam, że chciałbym, żeby samochód poszedł w pewne ręce. W BMW nie trzeba niczego dopieszczać na już. To na pewno jeden z niewielu tak zachowanych egzemplarzy w Polsce – w dodatku bez rdzy w standardowych miejscach! 

 

Prezentowane BMW e34, zwane przeze mnie i moją narzeczoną pieszczotliwie Białuszkiem, oficjalnie za 3 lata otrzyma status pełnoprawnego youngtimera i będzie można go zarejestrować na żółte blachy (myślę, że przy dobrej woli konserwatora można by to zrobić już dziś – BMW e34 produkowane były od 1987 roku).

Samochód został przeze mnie kupiony w styczniu 2015 w Wyjątkowe-Samochody.pl przy asyście zakupowej WyszukanychSamochodów.pl i od pierwszego dnia w moich rękach mógł liczyć na dobre traktowanie. Zresztą nadal może – auto jest cały czas garażowe, często myte i konserwowane.

Od momentu zakupu wymieniłem lub usprawniłem bardzo wiele części, przez co uczciwie mogę powiedzieć, że samochód na chwilę obecną jest w 100 % sprawny.

Przez dwa lata przejechałem BMW jedynie 21 tysięcy kilometrów wymieniając w tym czasie dwa razy olej ze wszystkimi filtrami, raz płyn hamulcowy, płyn chłodniczy oraz czynnik klimatyzacji. BMW nigdy mnie nie zawiodło w trasie, dzięki czemu nie obawiałem się nim jechać w wakacje 2016 do Chorwacji (w dwa tygodnie samochód przemierzył blisko 3,5 tysiąca kilometrów, zużywając średnio 7,5 litra benzyny na 100 km).

Poza standardowymi czynnościami przez dwa lata wymieniłem na nowe, markowe:

13.03.2015 wymiana napinacza paska alternatora, uszczelniacz wału wych. ze skrzyni, wstawienie katalizatora (nowy Bosal); 1 282 zł

26.03.2015 wymiana oleju (GM 10W40) + filtr, wymiana drążka środkowego w zawieszeniu, chłodnica klimatyzacji + osuszacz (nowe), uszczelniacze: rozrządu, wybieraka SBM, pokrywy zaworów, simmering na wale rozrządu, termostatu, czujnika wału rozrządu, skasowanie luzu na kierownicy; 1 301 zł

2.04.2015 ustawienie zbieżności kół; 100 zł

3.04.2015 wymiana wiązki reflektora; 50 zł

6.04.2015 serwis i nabicie układu klimatyzacji; 160 zł

12.10.2015 sprzęgło kompletne Sachs, trzpień łapy sprzęgła, obój mocowania wydechu, filtr kabinowy (nowy), sonda lambda, olej skrzyni (Castrol EO80WGL-4), Simmering wału korbowego, króciec wody; 1 154 zł

25.01.2016 wymiana tylnych amortyzatorów (Monroe), poduszek amortyzatorów, odbojów, gum górnych i dolnych osłony amortyzatora, naprawa spryskiwacza szyby przedniej; 950 zł

25.01.2016 przegląd rejestracyjny; 100 zł

10.03.2016 wymiana tylnego lewego przewodu hamulcowego, wymiana płynu hamulcowego; 290 zł

07.04.2016 wymiana oleju (GM 10W40) + filtr oleju, akumulator (3 lata gwarancji); 300 zł

04.07.2016 remont blacharski – naprawa dołów drzwi, prawego progu, wymiana prawego błotnika, wymiana listew gumowych; 2200 zł

14.07.2016 wymiana odmy, wymiana gumowych rurek osprzętu silnika, rury dolotu, uszczelki dyfra oraz oleju w dyfrze; 1000 zł

02.08.2016 przetoczenie tarcz hamulcowych; 180 zł

16.10.2016 profesjonalne zabezpieczenie antykorozyjne w Mike Sander’s

20.01.2017 przegląd rejestracyjny 100 zł (przeszedł bez problemów i uwag – brak luzów, korozji, hamulce jak żyleta).

BMW przeszło naprawę blacharską drzwi i progów. Dodatkowo w październiku 2016 zabezpieczyłem całe podwozie, profile zamknięte, drzwi, podłużnice itd. preparatem Mike Sanders. Auto przez najbliższe lata na pewno nie zardzewieje!

Do BMW dokładam dwa komplety opon firmy Barum z 2015 roku. Zimowe praktycznie 8 mm, letnie 7,5 mm. Obie pary wyglądają jak nowe.

OC do 20.01.2018 (II rata 20.07.2017), przegląd do 20.01.2018.

Auto nie wymaga wkładu finansowego. Można śmiało wsiadać i jeździć, cieszyć się z klasyka i nie martwić awariami współczesnego auta.

Minimalne wady: łatka na fotelu kierowcy, nieprzymocowana do szyby przedniej listwa ozdobna (dokładam do auta), przy dużym mrozie odzywa się bendix rozrusznika, ale tak samo jest od dwóch lat i nie pogłębia się, poci się skrzynia biegów – uszczelniałem ją, ale niestety po dwóch miesiącach znowu zaczęła (moim zdaniem nie warto nic z tym robić).

Wystawiam f-ę VAT zwolniony. Auto znajduje się na warszawskim Ursynowie w garażu podziemnym.

Cena do negocjacji 10 500 zł. Można dzwonić: 504-247-247 lub napisać maila: a.gieras@motopodprad.pl

ZAPRASZAM NA JAZDĘ PRÓBNĄ po mieście, trasie i drodze szybkiego ruchu – udowodnię, że 115 KM wystarczy do sprawnej i bezstresowej jazdy!

 

Pozdrawiam

Adam Gieras

 

Zdjęcia z lata 2016:

 

bmw e34 Sprzedam: BMW E34 518 w stanie niemal idealnym, bez rdzy   youngtimer jak się patrzy! bmw e34 1995 14 Sprzedam: BMW E34 518 w stanie niemal idealnym, bez rdzy   youngtimer jak się patrzy! bmw e34 1995 15 Sprzedam: BMW E34 518 w stanie niemal idealnym, bez rdzy   youngtimer jak się patrzy! bmw e34 1995 13 Sprzedam: BMW E34 518 w stanie niemal idealnym, bez rdzy   youngtimer jak się patrzy! bmw e34 1995 12 Sprzedam: BMW E34 518 w stanie niemal idealnym, bez rdzy   youngtimer jak się patrzy! bmw e34 1995 11 Sprzedam: BMW E34 518 w stanie niemal idealnym, bez rdzy   youngtimer jak się patrzy! bmw e34 1995 10 Sprzedam: BMW E34 518 w stanie niemal idealnym, bez rdzy   youngtimer jak się patrzy! bmw e34 1995 9 Sprzedam: BMW E34 518 w stanie niemal idealnym, bez rdzy   youngtimer jak się patrzy!

 

Najaktualniejsze fotki styczeń 2017:

 

 

1 1 1024x679 Sprzedam: BMW E34 518 w stanie niemal idealnym, bez rdzy   youngtimer jak się patrzy! 2 1 1024x679 Sprzedam: BMW E34 518 w stanie niemal idealnym, bez rdzy   youngtimer jak się patrzy! 3 1 1024x679 Sprzedam: BMW E34 518 w stanie niemal idealnym, bez rdzy   youngtimer jak się patrzy! 4 1024x679 Sprzedam: BMW E34 518 w stanie niemal idealnym, bez rdzy   youngtimer jak się patrzy! 5 1024x679 Sprzedam: BMW E34 518 w stanie niemal idealnym, bez rdzy   youngtimer jak się patrzy! 6 1024x679 Sprzedam: BMW E34 518 w stanie niemal idealnym, bez rdzy   youngtimer jak się patrzy! 7 1024x679 Sprzedam: BMW E34 518 w stanie niemal idealnym, bez rdzy   youngtimer jak się patrzy! 8 1024x679 Sprzedam: BMW E34 518 w stanie niemal idealnym, bez rdzy   youngtimer jak się patrzy! 9 1024x679 Sprzedam: BMW E34 518 w stanie niemal idealnym, bez rdzy   youngtimer jak się patrzy! 10 1024x679 Sprzedam: BMW E34 518 w stanie niemal idealnym, bez rdzy   youngtimer jak się patrzy! 11 1024x679 Sprzedam: BMW E34 518 w stanie niemal idealnym, bez rdzy   youngtimer jak się patrzy! 12 1024x678 Sprzedam: BMW E34 518 w stanie niemal idealnym, bez rdzy   youngtimer jak się patrzy!

 

 

 

 

 

Dyskusja

komentarzy

Adam Gieras

Adam Gieras

Cześć! Jestem pomysłodawcą portalu MotoPodPrąd i od samego początku pełnię zaszczytną funkcję redaktora naczelnego. Urodziłem się w 1984 roku w Warszawie, z wykształcenia jestem politologiem i prawie dziennikarzem (jak prezydent Kwaśniewski, chociaż studiów nie skończyłem...), a od kilku lat zawodowo poruszam się w świecie afiliacji. Myślę, że mogę nazywać się pasjonatem motoryzacji od dziecka – już w wieku 2-3 lat pytałem o każdy samochód spotkany na ulicy: „co to?”, a dorośli musieli udzielać odpowiedzi. W wieku 10 lat pamiętałem dane techniczne i ceny wszystkich modeli dostępnych na polskim rynku – prenumerata gazety „Auto Bazar” była dla mnie ważniejsza niż nowy rower czy deskorolka. Prawo jazdy zacząłem robić na 3 miesiące przed ukończeniem 17 lat i odkąd odebrałem upragniony dokument nie rozstaję się z czterema kółkami. Dzięki motopodprad.pl udało mi się spełnić nie jedno marzenie – za co dziękuję także Wam, Czytelnikom. Prowadziłem kilkaset samochodów, więc myślę, że wreszcie poza teoretyzowaniem, mogę coś o motoryzacji powiedzieć i być może będę miał rację. Z testowania czerpię przyjemność, ale nie mierzę samochodów linijką, nie sprawdzam każdego plastiku pod względem faktury, nie interesuje mnie jaki rodzaj koła zapasowego lub zestawu do pompowania znajduje się pod podłogą. Od tego są inni. Uwielbiam auta z przełomu lat 80- i 90-tych. W moim skromnym garażu stoją obecnie Skoda Octavia III 1.4 TSI 150 KM oraz od niedawna Volvo S70 2.4 170 KM. Pomału rozstaję się z Audi A4 B5 1.9 TDI 115 KM i doprowadzam do stanu lux Audi A3 1.8 T 150 KM, choć chyba ma więcej mocy. Jeszcze nie wiem co z nim zrobię. Jakiś pomysł?