Internet w dzisiejszych czasach jest bardzo wszechstronnym narzędziem wykorzystywanym nie tylko w pracy, ale również w czasie wolnym. Zakupy online dla wielu z nas stały się już niemal chlebem powszednim. Trend ten dotyczy również branży motoryzacyjnej. Powołując się na badania Gemius niemal co piąta osoba, która planowała zakup samochodu w 2019 roku zdecydowałaby się na zakup wcześniej gdyby była możliwość zakupy online.
Sytuacja epidemiologiczna w Polsce oraz przymusowa izolacja tylko przyspieszyły ten trend. Seat w Polsce nie pozostał obojętny na oczekiwania klientów i zdecydował się na uruchomienie swojego pierwszego wirtualnego salonu. Jednocześnie uruchomienie specjalnej platformy zbiegło się w czasie z okrągłą 70-tą rocznicą założenia marki Seat.
Wspomniana platforma jest bardzo rozbudowa i pozwala na poznanie wszystkich modeli hiszpańskiego producenta w czasie rzeczywistym. Jest również możliwość zadawania pytań. Podczas e-spotkań dedykowani, specjalnie przeszkoleni eksperci opowiadają o nowoczesnych technologiach czy wprowadzonych innowacjach. Już wkrótce wspomniana platforma zostanie rozbudowana o funkcję indywidualnych transmisji audio-video. Warto zaznaczyć, że korzystanie z wirtualnego salonu Seata nie wymaga od nas wcześniejszej rejestracji. By z niego skorzystać wystarczy wejść na stronę: www.seat.pl

Paweł Oblizajek
fot. Seat