Jakie kryteria powinno spełniać auto firmowe? Na pierwszym miejscu znajduje się wytrzymałość. Załatwianie licznych spraw związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa, dojeżdżanie do miejsc spotkań z klientami – każdego dnia przemierzamy dziesiątki, a czasami nawet setki kilometrów. W związku z pokonywaniem znacznych odległości, istotne jest także spalanie. Co prawda, zakup paliwa to koszt, który obniża podatek VAT, jednak wydawanie bajońskich sum na benzynę nie jest przyjemne ani potrzebne.
Mądra inwestycja w samochód firmowy pozwala uniknąć wielu kłopotów i niedogodności. Kolejny, ważny aspekt – to wygląd. Samochód firmowy stanowi element wizerunku przedsiębiorstwa, dlatego nadwozie powinno prezentować się efektownie.
W trakcie poszukiwań auta, które nie psuje się i nie zużywa szybko, a przy tym jest komfortowe, bezpieczne i niedrogie w eksploatacji, warto pochylić się nad modelem Mazda 6. Samochody wypuszczane na rynek przez japońskiego producenta charakteryzują się niezwykłą trwałością. Dzięki temu możemy jeździć nimi przez wiele lat – komfortowo i bezawaryjnie. Wspomniany model posiada również inne atuty, takie jak na przykład rozmiar. Duże auto zapewnia nie tylko komfort, ale również bezpieczeństwo w trakcie jazdy. Samochody marki Mazda bywają kłopotliwe, jeśli chodzi o rdzewienie (szczególnie wrażliwe są nadkola) – w kolejnych wersjach „szóstki” ten mankament udało się wyeliminować.
Mazda 6 reprezentuje klasę średnią. Dotychczas wyprodukowano przeszło 2,5mln egzemplarzy – ta liczba najlepiej świadczy o właściwościach samochodu. Design, niezależnie od generacji, nie wywołuje zawodu – jest utrzymany w języku stylizacyjnym zoom-zoom. Oznacza to, że sportowy charakter auta i jego dynamizm są połączone z komfortem jazdy. Pojazd o „drapieżnym” wyglądzie jest wygodny zarówno dla kierowcy, jak i dla pasażera. Nowoczesny wygląd sprawia, że auto prezentuje się świetnie, nawet jeśli pochodzi z pierwszego roku produkcji (2002). Późniejsze wersje zostały poddane faceliftingowi – nadwozie zostało dość mocno zmodyfikowane. Mazda 6 dostępna jest w wersjach z silnikami benzynowymi oraz z silnikami diesla.
Gwarantem bezpieczeństwa jest nie tylko rozmiar samochodu. Warto wspomnieć również o poduszkach, a także kurtynach powietrznych oraz o systemach: ABS (zapobiega poślizgowi kół w trakcie hamowania), DSC (stabilizuje tor jazdy) czy TC (kontrola trakcji). Dzięki ich obecności pokonywanie długich tras staje się zdecydowanie mniej ryzykowne – pomimo trudnych warunków na drodze i wbrew zmęczeniu. Mazda 6 konkuruje z modelami takimi jak: Volvo S60 i V60 oraz z Ford Mondeo, Volksvagen Passat, Skoda Superb, Opel Insignia, Toyota Avensis oraz Citroen C5.
Planując zakup samochodu firmowego, warto rozważyć kandydaturę Mazdy 6 z oferty salonu samochodów poleasingowych Noweuzywane.eu. Istnieją ku temu liczne powody, z którymi trudno polemizować. Japoński producent od lat dostarcza na rynek (nie tylko europejski) auta, które są niezawodne, bezawaryjne, niedrogie w eksploatacji, a przy tym bezpieczne i piękne. Takie cechy mają ogromne, a właściwie kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o samochód używany do celów firmy.
Źródło: Noweuzywane.eu / art. sponsorowany