• Newsy
    • Wideo
  • Testy samochodów
    • Nowe samochody
    • Elektryczne samochody
    • Używane samochody
    • Użytkowe samochody
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
  • Współpraca
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy samochodów
    • Nowe samochody
    • Elektryczne samochody
    • Używane samochody
    • Użytkowe samochody
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
  • Współpraca
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Renault Pro+ czyli modyfikowane dostawczaki

Bartosz Kowalczyk Autor Bartosz Kowalczyk
20/09/2019
w Użytkowe samochody
0
70582623 917690581923680 7089600033292550144 n

70582623 917690581923680 7089600033292550144 n

137
SHARES
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Auta dostawcze często są zabudowane są w taki sposób, aby sprostać niejednokrotnie wygórowanym oczekiwaniom przedsiębiorców. Mieliśmy okazję przyjrzeć się z bliska ofercie Renault PRO+. Prześledźmy zatem te możliwości!

W przyjemnej scenerii Hotelu Skansen w Sierpcu miałem okazję zobaczyć nowości z palety produktów roboczych francuskiego producenta. Trafic i Master jako nowe modele debiutowały nie tak dawno, a już producent z Boulogne-Billancourt na Polskim rynku zaprezentował zabudowy PRO+

Warto przeczytać

Test: Volkswagen Caddy 1.5 Hybrid Plug-in: zaskakująca wersja

Chińska moc w terenie – Maxus Off-road 4×4 test day

Test: Volkswagen ID.Buzz GTX – elektrykiem po bandzie

Trafic

Nowa odsłona Trafica nie uległa rewolucji, a jedynie doświadczyła drobnych poprawek. Dla niewprawnego obserwatora kłopotem może być dostrzeżenie zmian, a te zaobserwować możemy z przodu auta. Nieco powabu spadło na grill oraz lampy, które to obecnie wykonane są w technologii Full Led. Nawiasem mówiąc światła do jazdy dziennej upodobniły się nieco do osobowej stawki producenta, zyskując kształt litery C. Zmiany w środku są równie symboliczne – deska zyskała jednobarwne wykończenie i to był było na tyle. Nowością w Traficu jest również skrzynia automatyczna EDC!

Zabudowy na Traficu

Oferta producenta to 75 konfiguracji, biorąc pod uwagę warianty wysokości, długości auta oraz paletę silnikową. Bazowa wersja zabudowy to furgon, którego powierzchnię ładunkową można konfigurować w zakresie 3,2 – 8,6m3. Jedną z popularniejszych zabudów Trafica to izoterma wewnętrzna, a na jazdach miałem okazję zobaczyć tę zabudowę w wykonaniu firmy CarPol. Na imprezie dostępna była również wersja Trafica, jako pojazdu do przewozu osób o ograniczonej mobilności.

Mistrz w nowych szatach

Master zdecydowanie zmienił się bardziej. Podobnie jak mniejszy brat zmiany widoczne są głównie z przodu. Model zyskał nowy kształt lamp, które mi osobiście nieco przypominają te z Mercedesa Sprintera. Podobnie jak Trafic lampy wykonane są w technologii full LED, a światła do jazdy dziennej również maja kształt litery C.

Środek uległ również sporym zmianom. Producent zdecydował się na zwiększenie ergonomii kabiny oraz udostępnienia kolejnych udogodnień z zakresu mobilnego biura. Wnętrze uległo odchudzeniu – nastąpiło zmniejszenie liczby schowków, jednak ich łączna pojemność nie uległa zmianie. Te które zostały są spore i pojemne.

We wnętrzu zastaniemy nowa deskę rozdzielczą z nowym ekranem oraz pokrętłami do sterowania klimatyzacją. Poza tym przed pasażerem znajdziemy wysuwany cupholder, a obok niego wysuwana półkę, która przyjmie ciężar do aż 25kg!

Zabudowa na Masterze

Podobbnie jak w Traficu najczęściej wybierany będzie furgon. Model w zależności od konfiguracji jest gotów przyjąć od 8-17 m3 ładunku. Ten model na evencie był zdecydowanie szerzej reprezentowany. Mogłem zapoznać się z zabudową izotermiczną, kurierska czy nawet Mastera jako kampera. W imprezie udział brały zabudowy wykonane na podwoziu Mastera, a te reprezentowały zabudowy skrzyniowe z HDS-em, wywrotka trójstronna oraz laweta.

Park samochodów modyfikowanych Renault to wiele ciekawych propozycji, które regularnie będziemy testować. Zachęcamy do zapoznania się z nasza kategorią aut roboczych, gdzie znajdziesz wiele testów, a nowe już niedługo.

Bartosz Kowalczyk

Poprzedni post

Test: Suzuki SX4 S-Cross, czyli pozytywne zaskoczenie

Następny post

Leasing firmowego auta – co warto wiedzieć?

Bartosz Kowalczyk

Bartosz Kowalczyk

Pasjonat motoryzacji od najmłodszych lat. Lubi pogrzebać przy swoim aucie i naprawiać je samodzielnie. W testach zwraca szczególną uwagę na frajdę z jazdy oraz walory użytkowe samochodu. Z wykształcenia logistyk, traktujący dziennikarstwo motoryzacyjne jako przyjemną zabawę i rozwijanie swojego hopla. Miłośnik podróży starający się czerpać przyjemność z każdego pokonanego kilometra w swoim obecnym aucie – audi A3 Sportback. Największe marzenie motoryzacyjne – odrestaurowanie Youngtimera i podróż po zachodniej Europie.

Podobne artykuły

Test: Volkswagen Caddy

Test: Volkswagen Caddy 1.5 Hybrid Plug-in: zaskakująca wersja

Autor Paweł Oblizajek
15/11/2025
0

Caddy to mocna propozycja niemieckiej marki. Jest bardzo często wybieranym modelem mieszczącym się w segmencie lekkich aut użytkowych. Z aktualną...

Maxus 4x4 Offroad day 6

Chińska moc w terenie – Maxus Off-road 4×4 test day

Autor Mateusz Próchnicki
07/11/2025
0

Maxus to azjatycki producent, który twierdzi, że jego samochody posiadają off-roadowy charakter. By nas do tego przekonać zabrał dziennikarzy i...

Volkswagen ID BUZZ 1

Test: Volkswagen ID.Buzz GTX – elektrykiem po bandzie

Autor Bartosz Kowalczyk
04/11/2025
0

Elektryki można lubić lub nienawidzić, ale obiektywnie można stwierdzić, że wyróżniają się zazwyczaj odmienną stylistyką, zaczepnymi detalami. Nieco inaczej sprawa...

Hyundai Staria (5 of 28)

Test: Hyundai Staria – brzydkie kaczątko czy ufoludek?

Autor Paweł Zaorski
02/11/2025
0

Do tego modelu musiałem podejść z dystansem, Hyundai Staria mimo, że mi się wizualnie nie podoba to z pewnością rozumiem...

Następny post
lease scaled

Leasing firmowego auta – co warto wiedzieć?

Ceneo.pl

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy samochodów
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe

© 2023 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.net

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy samochodów
    • Nowe samochody
    • Elektryczne samochody
    • Używane samochody
    • Użytkowe samochody
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
  • Współpraca

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.NET

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy samochodów
    • Nowe samochody
    • Elektryczne samochody
    • Używane samochody
    • Użytkowe samochody
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
  • Współpraca

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.NET

Go to mobile version
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.