Po długim czasie bycia liderem sprzedaży wśród lekkich pojazdów dostawczych Ducato w końcu musiało oddać miejsce innym markom. Fiat nie zamierza się poddać do walki. A sposobem na przyciągnięcie nowych klientów są oczywiście promocje.
Fiat Ducato, który powstaje w polskim zakładzie produkcyjnym w Gliwicach jest bardzo dobrze znany na rynku lekkich pojazdów dostawczych. Ma wszystko by skutecznie walczyć z konkurencją. Przez długi czas był liderem sprzedaży. Jednak w związku z coraz większą konkurencją ostatnie wyniki sprzedaży nie są zadowalające. Dostrzegł to także Fiat. By przekonać do siebie niezdecydowanych klientów przygotował promocję, której warunki są naprawdę fajne.
Fiata Ducato najczęściej wybierają pracownicy firm kurierskich lub budowlanych. I to właśnie dla nich Fiat przygotował ciekawą ofertę. Fiat Ducato Furgon jest teraz dostępny z rabatem nawet do 40 000 złotych netto. Na tym jednak nie koniec. Zakup to jedno a obsługa to kolejny koszt, z którym należy się liczyć przy zakupie auta. Dlatego Fiat Professional przygotował coś jeszcze. Klienci którzy zdecydują się na zakup wybranych wersji Ducato mogą kupić pakiet usług serwisowych – „Pełna Obsługa – 3 lata lub 180 000 km” za 999 zł netto. Kontrakt ten obejmuje wszystkie czynności konserwacyjne zakupionego samochodu zgodnie z zaleceniami producenta.
Nowa promocja na Fiata Ducato ma zwiększyć jego szanse na rynku sprzedaży. Model od dawna cieszy się uznaniem wśród użytkowników a argumenty w postaci niższej ceny i dobrze wycenionego pakietu serwisowego mogą korzystnie wpłynąć na wyniki sprzedaży.
Tekst: Paweł Oblizajek
Zdjęcia: Fiat