• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Porsche Macan dla oszczędnych

Adam Gieras Autor Adam Gieras
23/04/2014
w Newsy
0
porsche macan 212416

porsche macan 212416

136
SHARES
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Pod maską Porsche Macana zagości czterocylindrowa jednostka benzynowa. Efekt downsizingu wpłynie na spalanie, osiągi i doznania dźwiękowe. Ciekawe co z przyjemnością jazdy? 

Warto przeczytać

Wyciekły grafiki patentowe Renault 5 E-Tech

Alpine A110 z nowym wykończeniem

Hyundai Ioniq 5 eN1 Cup wystartuje w wyścigach

Nowy, 2-litrowy silnik ma legitymować się mocą 237 KM i produkować 350 Nm. Współdziałając ze skrzynią PDK, Macan rozpędzi się do pierwszej setki w 6,9 sekundy, a średnie spalanie zamknie się – zdaniem producenta – w okolicach 7,5 l/100km. Na szczęście Porsche nie przewidziało zastrzyku energii hybrydowej, więc poza dźwiękiem przypominającym utyskiwanie lwiątka, pod maską nie czekają na nas żadne niespodzianki. Trzeba przyznać, że osiągi na papierze wyglądają całkiem przyzwoicie. Ciekawe jak to auto będzie zachowywało się na drodze?

ADVERTISEMENT

0_655_0_http---offlinehbpl.hbpl.co.uk-galleries-RCW-rstat

Adam Gieras

Tagi: cztery cylindry w Macaniedownsizingnowy silnikosiągiporschePorsche Macansuv
Poprzedni post

Audi TT offroad concept – żeby bardziej namieszać

Następny post

5-drzwiowe Mini?

Adam Gieras

Adam Gieras

Pomysłodawca i pierwszy redaktor naczelny Motopodprad.pl. Warszawiak. Rocznik 84. Z wykształcenia politolog i dziennikarz. Zawodowo, współwłaściciel agencji marketingowej Salesway.pl. Niegdyś pasjonat motoryzacji. Obecnie jej entuzjasta. Dzięki motopodprad.pl udało mu się spełnić niejedno motoryzacyjne marzenie – przetestował kilkaset aut, których testy zamieścił na łamach tego bloga. Sam miał ich w swoim życiu na własność ponad czterdzieści. Uwielbia prostą motoryzację z przełomu lat 80- i 90-tych.

Podobne artykuły

Renault 5 E-Tech

Wyciekły grafiki patentowe Renault 5 E-Tech

Autor Damian Kaletka
09/12/2023
0

Do oficjalnej premiery nowego Renault 5 E-Tech pozostało zaledwie kilka miesięcy. Jednak już teraz możemy przyjrzeć się projektowi dzięki grafikom...

Alpine A110 R Turini

Alpine A110 z nowym wykończeniem

Autor Damian Kaletka
09/12/2023
0

Francuzi postanowili przygotować dodatkowy wariant Alpine A110 R Turini, który będzie nieznacznie tańszy od pełnoprawnego A110 R. Wprowadzone modyfikacje nie...

Hyundai Ioniq 5 eN1 Cup

Hyundai Ioniq 5 eN1 Cup wystartuje w wyścigach

Autor Damian Kaletka
09/12/2023
0

Wyczynowy elektryk wystartuje już w majowych wyścigach.

Group 95

Najlepsze pojazdy elektryczne według kierowców

Autor Paweł Oblizajek
09/12/2023
0

Rankingi zazwyczaj powstają w oparciu o opinie ekspertów z branży motoryzacyjnej. Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych stworzyło jednak zestawienie oparte na...

Następny post

5-drzwiowe Mini?

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe
  • opony zimowe

© 2023 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.net

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.NET

Go to mobile version