• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Porsche Cayenne GTS – powrót do starych korzeni

Paweł Zaorski Autor Paweł Zaorski
15/06/2020
w Newsy
0
5 13

5 13

229
SHARES
2.1k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Do końca nie wiadomo, czy przyczyną są nowe normy unijne Euro 7, czy może Porsche posłuchało się klientów, albo po prostu ujednolicenie gamy silnikowej wyjdzie taniej. Jedno jest pewne, kochamy V8 a zwłaszcza te od Porsche.

Nowe Porsche Cayenne GTS wejdzie do sprzedaży w 2021 roku, a pod jego maskę nie trafi już jak w poprzedniku doładowane podwójnie 3.6 V6, tylko 4 litrowe V8 podwójnie doładowane, które generować będzie 460 koni mechanicznych oraz 620 Nm momentu obrotowego.

Warto przeczytać

W kilka sekund zarobił srogi mandat

Ambitne plany Lancii

Polestar 3 – elektryczny SUV od Szwedów

Jest to o 20 KM i 20 Nm więcej niż w poprzedniku co przekładać się będzie na osiągi na poziomie (z pakietem Sport Chrono) 0-100 km/h w 4,2 sekundy i 270 km/h vmax. Osiągi są jednoznaczne dla obu wersji zarówno „zwykłego” Cayenne oraz wersji coupe. A przekładają się one na 0,9 sekundy oraz 8 km/h vmax szybciej niż poprzednik.

Z dodatkowych rzeczy wyróżniających nowego GTS jest PASM (Porsche Active Suspension Management). Aktywne zawieszenie, które pozwoliło na obniżenie zawieszenia o 30 mm względem zwykłej wersji Cayenne S.

Zarówno zwykły GTS jak i coupe wyposażone są w w sportowy wydech, jednak klienci wersji coupe mają możliwość zamówienia pakietu Lightweight Sport Package, który zawierać będzie wydech na wzór tego z 911 Carrera. Wygląda to obłędnie. Dodatkowo Cayenne GTS jest wyposażony w standardzie w pakiet Sport Design zawierający czarne wstawki z przodu zamiast chromowanych oraz czarne ramki okien i emblematy. Do tego 21 calowe koła RS Spyder z czarnym wykończeniem.

W środku większość elementów pokrywa alcantara. Jest wiele wstawek z czarnego szczotkowanego aluminium, a fotele przednie mają aż 8 stopni ustawienia pozycji za kierownicą.

Ceny? W Polsce zaczynać się będą od 560 tysięcy złotych. Oczywiście dla wesji podstawowej, ale kilka dodatkowych elementów i już cena windować nam będzie w okolice miliona. Całkiem sporo, ale patrząc na to, że może nam dać o wiele więcej frajdy niż Turbo S to może będzie warto.

Paweł Zaorski

Tagi: cayennePorsche Cayenne GTS
Poprzedni post

Ford i Volkswagen razem!

Następny post

Test: Mazda 3 sedan Skyactiv-X – kompakt bliski ideału

Paweł Zaorski

Paweł Zaorski

Fanatyk i miłośnik motoryzacji każdego rodzaju. Od dziecka fascynował się samochodami. Kocha szybkie samochody i fascynują go nowinki motoryzacyjne. Wielki fan youngtimerów i super samochodów. Praca w redakcji to zwieńczenie jego dziecięcych marzeń. A dzięki Motopodprąd w końcu może je spełniać.

Podobne artykuły

audi a3 mandat

W kilka sekund zarobił srogi mandat

Autor Konrad Stopa
27/05/2022
0

Kierowca tego Audi A3 nie miał dobrego dnia. Podjął kilka złych decyzji i w kilka sekund zarobił mandat na prawie...

Ambitne plany Lancii

Ambitne plany Lancii

Autor Paweł Oblizajek
26/05/2022
0

Wspaniała historia marki rozmieniana jest na drobne. Niegdyś legenda jest dzisiaj sprzedawana na jednym rynku europejskim - we Włoszech. Według...

polestar 3 teaser

Polestar 3 – elektryczny SUV od Szwedów

Autor Konrad Stopa
24/05/2022
0

A tak naprawdę od chińskiego Geely, który jest aktualnie właścicielem Volvo. Producent zapowiada kolejny elektryczny model tej marki. Polestar 3...

mercedes benz

Mercedes – luksus dostępny dla każdego!

Autor Redakcja Motopodprad
24/05/2022
0

Kiedy pomyślimy o luksusowym aucie, mamy przed oczami ogromny komfort, płynną jazdę, wyposażenie składające się z zaawansowanej technologii, idealne, nieskazitelne...

Następny post
DSC 4285 e1591702558152

Test: Mazda 3 sedan Skyactiv-X - kompakt bliski ideału

Ceneo.pl

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe
  • Pozycjonowanie stron vd.pl

© 2022 MotoPodPrad.pl & AF Instruments Sp. z o. o.

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady

© 2022 MotoPodPrad.pl & AF Instruments Sp. z o. o.