• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Porsche 991 Targa – w nawiązaniu do klasyka

Adam Gieras Autor Adam Gieras
09/01/2014
w Newsy
0
porsche 991 targa

porsche 991 targa

184
SHARES
1.7k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Porsche zdecydowało się na powrót do źródeł marki. Specjalnie na targi samochodowe w Detroit koncern ze Stuttgartu przygotowało kultową już wersję Targa najnowszej 911.

Warto przeczytać

Volkswagen ID.Aero nowym Passatem?

Spadek sprzedaży aut w Europie

Ford Focus może zniknąć z rynku

Być może dziwi Was fakt, że ta niemiecka firma zdecydowała się pokazać nowy model 911-tki w Detroit, zamiast w Genewie, ale to właśnie USA jest aktualnie największym rynkiem sprzedaży tych sportowych samochodów – tylko w 2013 roku, wzrosła ona aż o 21 procent.

911-targo-spy-1

Porsche 991 Targa ma mocno czerpać z klasycznej 911 Targa z lat 60-tych. Według wstępnych informacji auto będzie miało za przednimi siedzeniami metalowy łuk, a tylna szyba ma być zrobiona z giętkiego materiału. Pod maską znajdą się najprawdopodobniej silniki znane już z Carrery i Carrery S. Podstawą będzie więc 350 konny bokser o pojemności 3,4 litra. Bardziej wymagający klienci będą mogli zdecydować się na 3,8 litrowy motor o mocy 400 KM. Nowe Porsche zostanie zaprezentowane podczas North American International Auto Show (NAIAS) w Detroit w przyszły poniedziałek. Czekamy!

porsche_911_targac

Klasyczne 911 Targa

AG

 

Tagi: aktualnościDetroit 2014porschePorsche 911Porsche 991premieraTargatargi motoryzacyjne
Poprzedni post

Subaru WRX STi nadchodzi dużymi krokami

Następny post

Lexus RC F oficjalnie

Adam Gieras

Adam Gieras

Cześć! Jestem pomysłodawcą portalu MotoPodPrąd i od samego początku pełnię zaszczytną funkcję redaktora naczelnego. Urodziłem się w 1984 roku w Warszawie, z wykształcenia jestem politologiem i prawie dziennikarzem (jak prezydent Kwaśniewski, chociaż studiów nie skończyłem...), a od kilku lat zawodowo poruszam się w świecie afiliacji. Myślę, że mogę nazywać się pasjonatem motoryzacji od dziecka – już w wieku 2-3 lat pytałem o każdy samochód spotkany na ulicy: „co to?”, a dorośli musieli udzielać odpowiedzi. W wieku 10 lat pamiętałem dane techniczne i ceny wszystkich modeli dostępnych na polskim rynku – prenumerata gazety „Auto Bazar” była dla mnie ważniejsza niż nowy rower czy deskorolka. Prawo jazdy zacząłem robić na 3 miesiące przed ukończeniem 17 lat i odkąd odebrałem upragniony dokument nie rozstaję się z czterema kółkami. Dzięki motopodprad.pl udało mi się spełnić nie jedno marzenie – za co dziękuję także Wam, Czytelnikom. Prowadziłem kilkaset samochodów, więc myślę, że wreszcie poza teoretyzowaniem, mogę coś o motoryzacji powiedzieć i być może będę miał rację. Z testowania czerpię przyjemność, ale nie mierzę samochodów linijką, nie sprawdzam każdego plastiku pod względem faktury, nie interesuje mnie jaki rodzaj koła zapasowego lub zestawu do pompowania znajduje się pod podłogą. Od tego są inni. Uwielbiam auta z przełomu lat 80- i 90-tych. W moim garażu stoją obecnie Skoda Scala Style 1.0 TSI 115 KM DSG z 2020, Mercedes W124 E-24 K-Jet, 220 KM, BMW e39 525 TDS 143 KM - ostatni Mohikanin i mój codzienny towarzysz niedoli. Nie jestem entuzjastą elektryków. Zauważam mnóstwo problemów z wprowadzeniem nowej metody napędów i z przerażeniem obserwuję jak bardzo ludzie ulegają nowej fali - w tym wielu kolegów i koleżanek po fachu. Ja z kolei wolałbym podejście "zero waste" - auto powinno służyć latami kolejnym właścicielom, z czego jak najdłużej pierwszemu z nich. Powinno być tak wykonane tak, żeby jego eksploatacja była bezproblemowa i tania. To jest podejście proekologiczne. Każde inne tylko udaje, że nim jest.

Podobne artykuły

volkswagen id aero 5

Volkswagen ID.Aero nowym Passatem?

Autor Konrad Stopa
28/06/2022
0

Volkswagen przedstawia świata wizję swojego elektrycznego sedana. Czy to oznacza, że ID.Aero zastąpi poczciwego Vw Passata? ID.Aero tak naprawdę to...

05 New 500

Spadek sprzedaży aut w Europie

Autor Paweł Oblizajek
25/06/2022
0

W Europie rynek motoryzacyjny w dalszym ciągu przeżywa kryzys. Samochody spalinowe odnotowały spory spadek sprzedaży. Elektryki zaś zaskakują coraz większą...

Ford Focus może zniknąć z rynku

Ford Focus może zniknąć z rynku

Autor Paweł Oblizajek
24/06/2022
0

Ford planuje prawdziwą rewolucję modelową. Nie tak dawno informowaliśmy o zakończeniu produkcji Mondeo, a teraz okazuje się, że do grona...

peugeot 408 2023 17

Peugeot 408 – wizja sportowego SUVa

Autor Konrad Stopa
24/06/2022
0

Zapowiedzieli niedawno nowy model i dotrzymali słowa. Peugeot 408 to najnowszy wyrób Francuzów. Będzie to kolejny SUV o dynamicznym nadwoziu,...

Następny post
1753309452 3

Lexus RC F oficjalnie

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ceneo.pl

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe
  • Pozycjonowanie stron vd.pl

© 2022 MotoPodPrad.pl & AF Instruments Sp. z o. o.

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady

© 2022 MotoPodPrad.pl & AF Instruments Sp. z o. o.