Polskie cenniki SEAT-a Tarraco

Największy SEAT trafi do salonów jeszcze w tym roku.

Jeśli nie lubisz wyglądu Volkswagenów, a Skoda kojarzy ci się z przedstawicielem handlowym, SEAT ma coś idealnego. To oczywiście duży SUV Tarraco, który może mieć 5 lub 7 miejsc. Jego 700 litrów bagażnika to aż nadto dla rodziny, a samo auto korzysta z techniki koncernu VAG przy zachowaniu swojego odrębnego charakteru.

Na razie poznaliśmy polskie ceny dwóch (wcale nie najtańszych) wariantów tego samochodu. Wersja Style będzie startować w naszym kraju od 121 800 zł. W standardzie są już takie elementy jak wirtualne zegary czy światła główne LED. Topowa wersja Xcellence kosztuje za to od 140 000 zł i zawiera m.in. podgrzewane siedzenia (przód i tył), kamerę cofania i elektrycznie podnoszoną klapę bagażnika. Dopłata do dwóch dodatkowych foteli wynosi niezależnie od wersji 3417 zł.

SEAT Tarraco na polskim rynku będzie oferowany z trzema silnikami: 1.5 TSI 150 KM oraz dwa warianty 2.0 TDI (150 lub 190 KM). Do tego oczywiście jest możliwość połączenia jednostek wysokoprężnych ze skrzynią DSG i napędem na 4 koła.

Oto pełny cennik Tarraco:

STYLE:

  • 1.5 EcoTSI 150 KM + 6man: od 121 800 zł
  • 2.0 TDI 150 KM + 6man: od 131 300 zł
  • 2.0 TDI 150 KM + DSG 4Drive: od 148 900 zł

XCELLENCE:

  • 1.5 EcoTSI 150 KM + 6man: od 140 000 zł
  • 2.0 TDI 150 KM + 6man: od 149 400 zł
  • 2.0 TDI 150 KM + DSG 4Drive: od 167 000 zł
  • 2.0 TDI 190 KM + DSG 4Drive: od 174 200 zł

Zrobiliśmy na szybko porównanie cen Tarraco z najmocniejszym dieslem i napędem 4×4 z konkurencją. Wychodzi na to, że SEAT wpada gdzieś w połowie stawki, bo tańsze propozycje mają Peugeot (5008), niemal na tym samym poziomie jest Nissan X-Trail, a odrobinę więcej trzeba dać za Mitsubishi Outlandera czy pokrewnego Tiguana Allspace.

Bartłomiej Puchała
fot. SEAT

Dyskusja

komentarzy

Bartek Puchała

Nie jest fanem szybkiej jazdy. Dużo większą przyjemność sprawia mu płynność prowadzenia. Dziennikarstwo motoryzacyjne to dla niego zabawa i hobby, choć marzy o przejściu na zawodowstwo. Miłośnik youngtimerów i sleeperów oraz kultowego już Top Gear - posiadacz wszystkich wydanych numerów polskiej wersji magazynu. Na co dzień upala prawie trzydziestoletnie W124.