Site icon Motopodprad.pl

Polacy odpowiedzialni za europejską kampanię japońskiej marki kosmetyków samochodowych Soft99

1 2 e1493050825455

1 2 e1493050825455

Polacy odnoszą coraz więcej sukcesów na rynku samochodowym w Europie. Dotyczy to także trudnej branży detailingowej, w której polskie firmy zaczynają się liczyć. To właśnie polska firma Nowy Samochód z Poznania jest oficjalnym importerem kosmetyków samochodowych słynnej japońskiej firmy Soft99 w Europie.

Polacy działają coraz śmielej. Teraz Nowy Samochód postanowił rozpocząć odważną kampanię reklamową dla marki Soft99 skierowaną do odbiorców indywidualnych w całej Europie. W grę wchodzą przede wszystkim Niemcy, Francja, Finlandia oraz Polska. Kampania startować będzie w różnych krajach w różnych terminach, ale oparta będzie na tych samych filmach, wyprodukowanych w Polsce. Zdjęcia zrobiono w Poznaniu w marcu. Co ciekawe, cała jest w języku angielskim.

Filmy reklamowe zrobiono w stylu dziennikarsko-szkoleniowym, gdzie prowadzący stara się przedstawić rzeczową wiedzę na temat produktów i technik stosowanych w myjniach przez profesjonalistów. Prowadzącym został polski dziennikarz Rafał Betlejewski znany z anteny telewizji TTV, gdzie prowadził program popularnonaukowy DeFacto oraz Polskiego Radia. Betlejewski mówi po angielsku i idzie mu to naprawdę nieźle.

Idea kampanii jest dość oryginalna: grupa ninja porywa samochody przypadkowym ludziom po to, by zabrać je do profesjonalnej myjni i poddać procesowi detailingu, czyli precyzyjnego czyszczenia z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii. Wash Your Car Like A Ninja – brzmi tytuł kampanii i kanału youtube.

Za kreację i produkcję kampanii odpowiedzialna jest warszawska firma Sindy&Kate, której szefem jest właśnie Rafał Betlejewski. Agencja odpowiada także za umieszczenie treści w sieci oraz za promocję filmów w mediach społecznościowych.

Damian Millibrant, przedstawiciel dystrybutora stwierdza: zaproponowaliśmy współpracę Rafałowi ze względu na jego doświadczenie przed kamerą, znajomość nowoczesnych technologii i osiągnięć naukowych oraz technik marketingowych. Chcemy docierać do klienta indywidualnego, który w tej chwili myje samochód w myjni automatycznej lub sam, ale za pomocą „tradycyjnych” środków typu płyn do mycia naczyń. Pokazujemy, że czasy się zmieniły, a rozwój technologii doprowadził do stworzenia zaawansowanych środków do usuwania wszelkiego rodzaju zabrudzeń oraz zabezpieczania powłok lakierowych. Co więcej, powłoki woskowe dają też rewelacyjny efekt wizualny – samochody wyglądają po prostu lepiej.

Rafał Betlejewski: To dla mnie nowa sytuacja, wiele lat zajmowałem się tworzeniem koncepcji reklamowych, ale nigdy wcześniej nie występowałem w reklamie. Zgodziłem się, gdyż po pierwsze tematem kampanii są nowe osiągnięcia techniki, które zawsze mnie pasjonowały, a po drugie kampania ma wymiar informacyjny i szkoleniowy. Nie miałbym nic przeciwko temu, by po naszych ulicach jeździły czyste auta. Sam wiele się nauczyłem. Wiem na przykład, jak woskować twardym woskiem oraz co to jest glinkowanie – wiem też, że większość procedur detailingowych można zrobić samemu – i tę więdzę chciałby przekazywać Polakom.

Kampania ruszyła 20 kwietnia. W różnych formach będzie trwała do jesieni. Otwiera ją film pt. Dziewczyna, której ninja ukradli samochód!

Następne filmy będą publikowane sukcesywnie.

Soft99 to znana na całym świecie japońska marka kosmetyków samochodowych operująca od 1954 roku. Oferuje profesjonalne produkty do pielęgnacji i detailingu samochodów.

Rafał Betlejewski: dziennikarz, prowadzący programy w telewizji TTV będącej częścią grupy TVN, wcześniej związany z reklamą, twórca wielu znanych kampanii reklamowych dla największych marek w Polsce i USA. Obecnie prezes firmy Sindy&Kate zajmującej się marketingiem internetowym.

Damian Millibrant: szef i założyciel firmy Nowy Samochód SA, jedynego europejskiego dystrybutora znanej japońskiej firmy Soft99.

Źródło: Sindy Kate

Exit mobile version