Francuzi zaprezentowali właśnie polski cennik modelu 508 po liftingu. Poznajmy polskie ceny Peugeota 508. Czy jest drogo?
Jak zawsze z nowościami jest tak, że rzadko kiedy jest promocyjnie. Peugeot 508 na 2024 rok zyskał odświeżenie w postaci lekkich zmian karoserii, ale w gamie silnikowej większych modyfikacji się nie doczekaliśmy. No i dobrze – ale za ile?

Polskie ceny Peugeota 508
Samochód w Polsce będzie można kupić w pięciu wersjach silnikowych (3 z nich to hybrydy plug-in) w dwóch wersjach wyposażeniowych (Allure i GT). Poniżej cała rozpiska:
- 1,2-litrowy benzyniak o mocy 130 KM i 8-biegowym automatem – 182 400 złotych
- 1,5-litrowy diesel o mocy 130 KM i 8-biegowym automatem – 195 400 złotych
- 1,6-litrową hybrydę plug-in o mocy 180 KM – 214 600 złotych
- 1,6-litrową hybrydę plug-in o mocy 225 KM – 221 500 złotych
- model PSE z napędem na 4 koła i mocą 360 KM – 333 800 złotych
Wyższe wyposażenie GT (tapicerka ze skóry i alcantary, 18-calowe felgi, kamerę 360 stopni) to dodatek 10 000 złotych, a nadwozie kombi kolejne 5000 złotych.

Skąd takie ceny? Otóż już w najtańszym wyposażeniu w samochodzie znajdziemy wysokie wyposażenie. System multimedialny (odświeżony) z wyświetlaczem 10 cali, bezkluczykowy dostęp czy światła LEDowe.
Konrad Stopa
fot. Peugeot